sasna 3 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 który bezpiecznik jest odpowiedzialny za obsługę pompy sai (odkurzacz)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domar 2 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 40 amp bezpiecznik przy komputerze. Wysłane z mojego HTC One V przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasna 3 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 czy można jeździć z odłączona pompą sai? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domar 2 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 tak, będzie tylko co jakiś czas zapalać check engine. SAI to tylko system związany z ekologią. Jeżeli chcesz ją całkiem wyjąć to musisz zaślepić wlot w obudowie filtra powietrza. ten z którego wychodzi rura do pompy sai. Jeżeli padł bezpiecznik to pewnie padła tez pompa, a jeśli padła pompa i jest w niej woda - to zawór kombi jest nieszczelny (musisz wymienić w pierwszej kolejności. Polecam filmik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasna 3 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 jak sprawdzić czy pompa o innym numerze będzie pasować właściwy numer to 06A959253E ale znalazłem pompę o innym numerze zmienia się tylko ost.litera na B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domar 2 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 z tej aukcji wynika ze powinna pasować VW Audi Secondary Air Pump 06A959253B 2000 2008 New | eBay wyglądają identycznie. czy w twojej pompie byla woda ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasna 3 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 jeszcze jej nie wymontowałem prawdopodobnie się zatarła i musiałem ja odłączyć bo robiła zwarcie przygasające oświetlenie auta przez 1 minute po rozruchu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domar 2 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 jeżeli błędu nie wywala i nie wyje bardzo głośno (wyje = zatarta) to może być z pompą wszystko ok. Pompa ma bardzo duży pobór mocy. Może to nie problem z pompą a regulatorem napięcia w alternatorze. Oczywiście mogę się mylić. Możesz sprawdzić napięcie na normalnie pracującym silniku i podczas działającej pompy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Gdyby robila zwarcie to bezpiecznik by paliła. Wysłane za pomoca sputnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasna 3 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 właśnie podłączyłem bezpośrednio pompę pod zasilanie i nie ruszyła słychać tylko jak "buczy" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domar 2 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 to jednak martwa. woda jest w środku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasna 3 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 jeszcze jej nie wyciągam jak będę miał jakąś inna to się wezmę za wymianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się