Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd P0102, P1570 jaka przyczyna


gcienki

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. dzisiaj rano miałem problem z odpaleniem silnika. Walczyłem z nim przez około 20 minut. Po uruchomieniu od razu gasł aż w końcu się udało. Po powrocie do domu podłączyłem samochód pod Polskiego Vaga potem VW Tool ( VagCom mi nie hula na moim kablu) Po odczycie wyszły błędy P 0102 - Przepływomierz niskie napięcie błąd sporadyczny i P1570 moduł sterujący zablokowany brak osprzętu nie związany ze sprzętem błąd sporadyczny. Co do przepływomierza zlokalizowałem chyba przyczynę brak metalowego zatrzasku na wtyczce przepływomierza, wtyczka luźna, Co do drugiego błędu nie mam pojęcia co jest jego przyczyną i gdzie przyczyny szukać. Będę wdzięczny za poradę w celu wyeliminowania przyczyny. VW tool nie dopuszcza mnie do odczytu bloków danych - może ktoś wie dla czego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do pierwszego błędu możesz mieć rację, poluzowana wtyczka mogła wywołać ten błąd.

Drugi błąd brzmi dla mnie znajomo. Otóż u znajomych pojawił się ten błąd w a4 gdy za szybko chcieli zapalić samochód, immo nie zdążyło odczytać klucza i ecu zablokował po czym samochód zgasł. Za chwilę można było normalnie zapalić samochód, czekając aż kontrolka od immo zgaśnie. Podczas jazdy zapalała się i migała kontrolka od świec żarowych (taka sprężynka), było to spowodowane tym błędem. Po wykasowaniu błędu przez polskiego vaga, kontrolka przestała migać i błąd nie powracał, aż do jakiegoś czasu. Jechaliśmy po wielkich dołach, wszystko w samochodzie się trzęsło, samochód normalnie zgasiliśmy. Przy ponownej próbie uruchomienia kontrolka od immo nie gasła i nie gasła, po kilku próbach się udało odpalić. Potem wykasowałem znowu błąd jednak powracał.

Z tego co sam zaobserwowałem, problem tkwił w puszce immo za licznikiem. Być może kostka którą się tam wpina luźno siedzi albo styki słabo łączą.

Nie ma się czym przejmować, to nic groźnego, problem będzie tylko z odpalaniem. Sprawdź tą puszkę za licznikiem pozdro ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki popatrzę tam jutro może coś wypatrzę. a i jeszcze jedno czy imo jest za licznikiem czy muszę sciągać kierownice i dalej osłony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki rocznik ten Twój ADR tzn czy :czy przedlift czy po 1wszym lifcie albo po 2-gim. Tylko jak przedlift puszkę immo Masz osobno

(w dwóch pozostałych immo jest w liczniku i nic tam akurat nie ma do sprawdzania).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by miało to coś komuś pomóc to wczoraj wykręciłem licznik wyjąłem go. Za licznikiem fakt biała skrzynka imo. Niestety musiałem szybko kończyć robotę wiec ponownie zamontowałem licznik lecz przed jego przykręceniem docisnąłem wtyczkę kabli do Imo. Puki co jak ręką odjął odpala bez problemów. Mam nadzieje że problem został wyeliminowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...