Skocz do zawartości

motor144

Pasjonat
  • Postów

    400
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O motor144

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    SG

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia motor144

1

Reputacja

  1. Może wisko wentylatora chłodnicy słabo działa.
  2. Temat aktualny czy może dałeś radę to poprawić?
  3. Tak samo na PB i LPG albo na zimnym i ciepłym (90 st.C) ?
  4. To tylko złudzenie optyczne. Błotniki czy tylne czy przednie z jednej strony więcej a z drugiej mniej wchodzą w obrys auta żeby między innymi optymalnie odprowadzać błoto z pod kół .
  5. Ja w 1.8 ADR długo jeździłem z lekkim szarpaniem a potem totalnym "kangurem" . Typowo na trasie nic się nie działo ale jazda po mieście typu start stop parę razy porażka i.... skończyło się na wymianie kompletu (dwumas ,docisk, tarcza , uszczelniacz wału od strony skrzyni) za 2,2t i jest święty spokój. Wcześniej wymieniłem po kolei wszystkie poduszki ale to dawało tylko lekką poprawę jak nowa poducha dobrze trzymała a potem wracał stan poprzedni. U mnie w najgorszym stanie był dwumas -o zbyt duży kąt luźno się obracał i z małym zacięciem po drodze. Na 100% przy objawach które podałeś nic nie pomoże jak wymiana całego zestawu. Mnie mechanik próbował namawiać na wymianę samej tarczy z dociskiem .Jak jest dwumas to tylko wymiana całości ma sens. Trudno przewidzieć jak długo z takimi objawami można jeździć bez szkody dla silnika i skrzyni ale chyba to też warto brać pod uwagę albo pozbyć się pojazdu (najlepiej zimą bo wtedy tych objawów być prawie nie powinno:)
  6. Mam dokładnie to samo w ADR-e 1.8 . Przypuszczam ,że pompa paliwa kończy swój żywot ( a dokładnie to albo ma za duże opory mechaniczne albo coś nie tak z jej zaworkami) i trzeba by w całości wyrwać chwasta. Jak coś konkretnego stwierdzisz u siebie daj znać . Ja jeśli ogarnę temat zrobię to samo ale narazie trochę trudne warunki temperaturowe .Póki co trzymam stan powyżej 1/2 i pozornie nie ma problemu.
  7. motor144

    wycieraczki

    O ile dasz radę ściągnąć bez uszkodzenia czegoś przy ściąganiu to przy ponownym zakładaniu nie ma co się uszkodzić. W ramieniu wycieraczki też są drobne rowki.
  8. motor144

    wycieraczki

    Możesz się spodziewać. Miałem dokładnie ten sam problem i podjechałem do takich co wymieniają szyby i w 5 minut mi to przestawili gratis . Tyle że wcześniej ,w poprzednim aucie wymieniałem u nich szybę. Bez ściągacza do Tych ramion wycieraczek nawet nie miałem co próbować u siebie (ten wieloklin jest na stożek z lekkiego stopu i po odkręceniu nakrętki ramię ani drgnęło nawet po zwilżeniu WD itp) .
  9. Może sprawdzić warto czy są jakieś błędy ECU i czy tak samo na samej Pb (po wcześniejszym resecie i zakręconym LPG).
  10. motor144

    Jak opuścić sanki?

    A jeśli można zapytać to jak i na kanale czy bez ? bo czeka mnie ten sam problem (uszczelka puszcza olej na około miski )
  11. terkotanie przy rozruchu zimnego czy cały czas w czasie pracy silnika ?
  12. Może to pomoże , jeśli nadal coś nie tak: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17549/P1141/004417 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16486/P0102/000258
  13. U mnie świeżo po wymianie sprzęgło + dwumasa i łapie od połowy . Przedtem było dużo wyżej ale oprócz tego już biegi źle wchodziły (1 i R) a do tego po rozgrzaniu w korkach robił kangura przy ruszaniu. Dodatkowo rozruch silnika był głośny i czasami zatrzęsło budą a teraz nawet nie słyszę kiedy odpalił Tak więc jeśli tylko masz wysoko sprzęgło i żadnych innych objawów to nie wiem czy warto już wymieniać.
  14. motor144

    Co to za dziwny dźwięk?

    Tak z czystej ciekawości , coś konkretnego udało się ustalić co było przyczyną "dziwnego " dźwięku i zaginionego oleju?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...