Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1376 czy to czujnik halla?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

po naprawie sterownika pompy autko odpalilo pracowalo jakies 2 godziny bez problemu po czym zaczelo przerywac i zgazlo wtedy wyskoczyl blad 1376 .Prosze o podpowiedz czy to czujnik halla?

Opublikowano

Naprawa sterownika czyli....

Jeśli mówisz naprawy sterownika przez wlutowanie nowego tranzystora to jak bys doił zdechłą krowę.

Opublikowano

to ma byc odpowiedz na zadane pytanie Cin?jezeli podany blad 1376 to blad czujnika halla i on jest uszkodzony to moge to wymienic ale przed zakupem chcialym wiedziec co to za blad.wczesniej go nie bylo

Opublikowano

Tak ma być, bo jesli naprawiłeś steronik nowym tranzystorem to mija sie z celem. Chyba ze chcesz sprzedać to auto, ale to też swiństwo. Bo ze to podanie i to szybko to wiadomo. Poczytaj od czego pada ten tranzystor i to nie jest przyczyna w tranzystorze.

Opublikowano

jezeli to jest wg ciebie odpowiedz na zadane pytanie to chlopie naucz sie czytac ze zrozumieniem...

jesli chce cos naprawic sam to i szukam porady to dlatego ze nie chce sie dac naciagnac na grube siano dajac do pompiarza ktory tez zrobi sterownik a skasuje za naprawe pompy.jesli padl sterownik to w pierwszej kolejnosci wlasnie za jego naprawe sie wziolem a teraz chce znalesc przyczyne dlatego zadaje pytanie .a jesli nie potrafisz odpowiedziec z sensem to sobie daruj... pozatym wyczytalem na forum ze jak ida w tym przezroczystym wezyku do pompy pechezyki powietrza to moze byc padnieta pompa paliwa w zbiorniku lub nieszczelny uklad i dlatego chce sie dowiedziec co moze byc przyczyna a nie dawac sie naciagnac na regeneracje pompy vp co moze sie okazac jakas nieszczelnoscia w ukladzie paliwowym lub jakim niedomaganiem zaworkow zwrotnych lub samej pompy w zbiorniku

Opublikowano

Sprawdź sobie pompę i szczelność układu i napisz czy odpali (oby odpalił) jeżeli tak zrób logi i zamieść tutaj, jeżeli nie pompa do wyjęcia . Nie napinaj się tak bo kolega Cin ma prawdo podobnie rację , poszukaj sobie dlaczego się psuje się ten sterownik bo na pewno nie od tak sobie.

Opublikowano

no wiec odpalil bez problemu gdy zgasl ale co jakis czas przerywa wiec podjechalem dzisiaj na stacje i zatankowalem do pelna i od tego czasu ani razu nie "przerwal"wczesniej wygladalo to tak jakby jeden z pechezykow dostajac sie do pompy vp zaklucal jej prace na moment ale nawet jak zgasnie to po przekreceniu stacyjki pali od strzala nie trzeba go jakos krecic sprawdze w dzien czy na pelnym zbiorniku tez przelatuje powietrze w tym przewodzie od filtra do pompy wtryskowej,swoja droga to nie wiem czy i jesli wogole mozna polski vag 2,5 robic logi chetnie bym to zrobil moze ktos by mi wtedy cos wiecej powiedzial

narazie ok nic sie nie dzieje zrobilem jakies 500 km dolewajac do pelnego i ani razu nie przerwal mozliwe ze przez uszkodzona pompe w zbiorniku zajechalem sterownik?bedzie mniej paliwka wyjme pompe zobacze co znia nie tak

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...