Skocz do zawartości
IGNOROWANY

czujnik położenia wału korbowego vs. siwy dym


redziasom

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Ostatnio mam problem z odpalaniem samochodu, nie ma reguły czy jest zimy czy ciepły silnik. Diagnozą okazał się czujnik położenia wału korbowego (czeka na wymianę). Od dwóch dni zauważyłem że zaczął kopcić w zakresie obrotów 1000-2000 tyś., generalnie przy zmianie i redukcji biegów. Przy jezdzie pow. 2000 tyś. nic nie zauważyłem. Czy ten czujnik ma z tym coś wspólnego. Mam trochę powyżej max. oleju, czy to jest powód kopcenia???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znaczy zdiagnozowałeś uszkodzony czujnik ale nadal go nie wymieniłeś ?

Czujnik ma wpływ na bardzo dużo dziwnych zachowań silnika - na kopcenie też.

Wymień i zobacz czy pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik położenia wału korbowego był odpowiedzialny za problemy z odpalaniem samochodu, a uszczelniacze pompowtrysków za kopcenie ponieważ olej napędowy dostawał się do miski olejowej i spalał jego nadmiar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...