Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ustawienie rozrządu czy dobre ?


bartekw4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam poniżej zamieszczam zdjęcie górnego koła rozrządu, czy ktoś może wie czy tak to powinno być ustawione? silmik ciężko pali, a po przegazowaniu chmura dymu. dzięki

P1040071.jpg

ps. Jeśli jest żle to jak powinno wyglądać dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego koła to nic nie wyczytamy, Zapnij Vaga i będzie wiadomo jaka jest synchronizacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób log statyczny, oraz dynamiczny 004.

To powinno pomóc:

[TABLE=class: cc einzug-standard abstand-standard absatz-hervor]

Sprawdzanie faz rozrządu:

[/TABLE]

[TABLE=class: cc einzug-standard abstand-standard]

[TD=class: einzug-liste]–[/TD]

Do sprawdzania zablokować koło do paska zębatego wału korbowego ponownie blokadą wału korbowego -T10050-.

[/TABLE]

[TABLE=class: cc abstand-standard einzug-standard]

[TD=class: einzug-liste]l[/TD]

Oznaczenia na kole do paska zębatego -2- i blokadzie wału korbowego -T10050--poz. 1- muszą być ustawione naprzeciw siebie. Przy czym czopy blokady wału korbowego -T10050- muszą znaleźć się w otworze kołnierza uszczelniającego.

[/TABLE]

A13_0350.jpg

[TABLE=class: cc abstand-standard einzug-standard]

Czop -patrz strzałka-blokady wału korbowego -T10050- musi wysunąć się podczas obracania i zagłębić w otworze na kołnierzu uszczelniającym.

[/TABLE]

hinweis.gif Wskazówka

[TABLE=class: cc abstand-liste-erster einzug-standard hinweis-rumpf]

[TD=class: einzug-liste]t[/TD]

Jeśli wał korbowy został obrócony poza położenie GZP, cofnąć go o 1/4 obrotu, aby ponownie ustawić go zgodnie z kierunkiem obrotów podczas pracy silnika w położeniu GZP.

[/TABLE]

[TABLE=class: cc abstand-liste einzug-standard hinweis-rumpf]

[TD=class: einzug-liste]t[/TD]

Korekty przeprowadzane przeciwnie do kierunku obrotów silnika w celu umieszczenia blokady wału korbowego -T10050- są niedopuszczalne.

[/TABLE]

N15_0446.jpg

[TABLE=class: cc einzug-standard abstand-standard]

[TD=class: einzug-liste]–[/TD]

Sprawdzić za pomocą trzpienia blokującego -3359-, czy można zablokować piastę.

[/TABLE]

[TABLE=class: cc abstand-standard einzug-standard]

[TD=class: einzug-liste]l[/TD]

Przestrzeń pomiędzy obydwoma występami -1- na kole sygnałowym wałka rozrządu musi znaleźć się naprzeciw oznaczenia „4Z“-poz. 2- na tylnej części osłony paska zębatego.

[/TABLE]

hinweis.gif Wskazówka

[TABLE=class: cc abstand-liste-erster einzug-standard hinweis-rumpf]

Dla większej przejrzystości koło wałka rozrządu jest pokazane bez paska zębatego.

[/TABLE]

A13_0349.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...