Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Od czasu do czasu piszczy w jednym kole


Dragon2205

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jak w temacie mam problem z piszczeniem w jednym z kół wydaje mi się że jest to dźwięk dochodzi z tyłu auta. Co ciekawe hałasuje co jakiś czas. Podczas jady jest to cichszy dźwięk a gdy jadę np. 15-30 km/h to potrafi być dość głośny a jeszcze bardziej gdy ostro skręcę. Dźwięk podobny jak by ręczny był zaciągnięty lekko to często słychać taki pisk. Byłem u mechanika z tym problem to wymienili mi prowadnice z tyłu i klocki. Przez 2 dni wydawało mi się że jest lepiej ale znowu zaczęło hałasować... Wstyd mi tak jeździć chciałbym usunąć problem ale mniej więcej nie wiem za co się zabrać... A jak łożyska się kończą to non stop hałasują ? Czy początki są takie że od czasu do czasu ?? Jak by docisk nie odpuszczał to alusy by się nagrzały prawda? U mnie takiego objawu nie ma. Chyba że czasem gdy przyhamuję to docisk chwilowo nie odpuści... Nie wiem nie znam się liczę na Waszą radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tloczek blokuje sie w zacisku i nie odbija.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też najbardziej stawiałem na zacisk że coś jest nie tak. Jutro rano skocze do mechanika powiem im żeby na to zwrócili uwagę. Dzięki devastation.

Jak usunę usterkę napisze co było nie tak.

---------- Post dopisany 25-02-2014 at 20:34 ---------- Poprzedni post napisany 16-02-2014 at 13:09 ----------

Rant tarczy mi zeszlifowali i jest ok. Był trochę pordzewiały ale zacisk też niedługi będzie do regeneracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wiesz że tarcza według producenta może być zużyta tylko 1mm na stronę?? Czyli jeżeli masz szerokość tarczy 26mm to przy 24 powinno się ją wymienić na nową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tarcza 288mm na nominalnie 25 mm

280 ma 22 i 13 mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach