Labiel 10 Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Witam, pytanie jak w temacie. Trochę czytałem ale dla różnych silników różnie to wygląda i nie wiem jak to jest w APU. Map sensor od LPG pokazuje mi 0,5 bara z tego co dobrze patrzę. Dzisiaj sprawdziłem VAGiem ale w Poznaniu nie za bardzo od świateł do świateł było gdzie się bujną. Tak czy siak maks wskoczyło również 0,5 bara. Prawidłowe czy za niskie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 W peaku max 0.6 Przy odcince 0.3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 23 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Dobrze wiedzieć. W następny weekend lecę na chatę to sprawdzę go na trasie i wtedy będę wiedział. A jak nie to trzeba zajrzeć do DV bo w sumie jeszcze tam nie zaglądałem a trzeba było tam spojrzeć przy SWAPie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Szczelnosc N75 i DVka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 2 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Niestety ale... wszystko jest ok A już myślałem że mam gdzieś jeszcze jakieś ukryte zapasy mocy Tak czy siak jak będę miał trochę więcej czasu to zajrzę do DV bo przy SAWPie nie ogarniałem jeszcze wszystkich elementów w tym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się