Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa oleju czy pasuje


frog125

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chciałem się zapytać czy pompa oleju o numerze 03L 115 105D będzie pasowała do A4b8 2,0Tdi 143km 2009rok początek.Pytam bo mam taką do kupienia nową i nie wiem czy przypasuje bardzo proszę o radę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znakiem tego nie podpasuje dzięki

---------- Post dopisany at 21:46 ---------- Poprzedni post napisany at 21:44 ----------

Mógłbym poprosić numer nowej pompy oleju z zabierakiem na 100mm pasującą do mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stara jest ok jeszcze chodzi myślałem wstawić nową.Byłem u mechanika pytałem o robotę i mówił że lepiej dać inną pompę ale nie powiedział jaką i że będę miał święty spokuj do końca gadał że jakiś tam kanał się zaślepia i coś tam jeszcze nie znam się na tym więc pytam bo miałem taką pompę o tym numerze za połowę ceny.

---------- Post dopisany at 20:19 ---------- Poprzedni post napisany at 20:15 ----------

A nie wiem gdzie i jak przerobić ten zabierak u siebie,nie chcę żeby auto stało tydzień bo będę czekał na jakieś wysyłki

---------- Post dopisany at 20:20 ---------- Poprzedni post napisany at 20:19 ----------

Poza tym zawołał 2000zł za robotę z nową pompą z tego co wiem jest też z audi:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanał sie zaślepia przy poworcie do pompy z modelu B6 czyli krotko mowiac rezygnujemy calkiem z walkow wyrownowazajacych, ja osobiscie walkowalem temat 3 miechy wydzwanialem po roznych ludziach i skonczylo sie na przerobieniu starej pod zabierak 100 mm, zrezygnowalem z rezygnacji z walkow i zostalem przy serii

Ja temat ogarnolem w jeden dzien demontaz/montaz plus przerobienie :wink:

Koszt 700 zl + 500 zl montaz\demontaz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach