rafeex 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Witam, z góry przepraszam jeżeli podobny post już istnieje. Mam problem z klimatyzacją, po zakupie audi a4 110 km 98 rok silnik AFN sprężarka ZEXEL zatarła się już następnego dnia. Kupiłem sprężarkę regenerowaną i komplet do niej tj. skraplacz, osuszacz i zafundowałem kompleksowe czyszczenie układu. Niestety klima chłodziła 3 miesiące i straciła wydajność. wymieniłem sprężarkę na używkę czyszcząc układ ponownie i tym razem klima chodziła 5 miesięcy i sie wczoraj zatarła. Z uwagi na powyższe chcę zapytać czy spręzarka firmy ZEXEL ma taką wadę fabryczną i sie zaciera a jeśli tak to czy do tego typu silnika podchodzi inny model mniej awaryjny . Ponadto czy jest konieczna wymiana w sumie nowego skraplacza czy wystarczy solidne czyszczenie układu. Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej22 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Czy montowane sprężarki były zalane wymaganą ilością oleju ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafeex 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Witam, tak były zalane olejem przed napełnieniem odczynnikiem chłodzącym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej22 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Były zalane komory korbowe przez korek na korpusie, czy automat dozował olej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafeex 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 z tego co wiem to automat dozował olej. proszę o podanie jeżeli jest to tylko możliwe prawidłowego montazu sprężarki krok po kroku. czy jeżeli zakupie nową sprężarkę jest konieczna wymiana skraplacza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej22 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 No to masz przyczynę zatartych sprężarek. Zobacz na dyszy rozprężnej czy są opiłki po obu stronach jeżeli tak to płukanie układu bo szkoda następnego kompresora. Wymiana oczywiście dyszy rozprężnej i osuszacza. Wszystkie informacje co i jak po kolei znajdziesz na stronie Laser-Sinex. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się