karol18183 0 Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barb123 3 Opublikowano 3 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Ty masz za to dużo i nie przeżywaj. A z reszta szkoda gadać... To nie było do CIebie Użytkownik rufek84 napisał ostatnio posta i na jego głupi komentarz odpowiedziałem. Tylko, że post zniknął. Albo on albo moderator go usunął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek995 0 Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 A to spoko bo tylko było pod moim postem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barb123 3 Opublikowano 3 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Właśnie dlatego ,że tamten post zniknął Już wiem dlaczego. Koleś spamował i go usiszyli. Licznik postow wyzerowany. http://a4-klub.pl/members/rufek84-76470/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek995 0 Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 A widze widze, niektorzy tak maja nie bylo tematu i bez ot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarfab0511 0 Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Koledzy czytam wasze posty i teraz zgłupiałem. Jak jest w końcu ? Same końcowe Tłumiki moga być do oski z Q?? Mam na myśli same końcowe tłumiki rury sobie pospawam. Czy wsadzajac od Q bede musiał zmieniac bak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek995 0 Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 chodzi ci o cały wydech d kolektorów do końcowego tłumika? ja mam wstawione wydechy z s4 końcowe tłumiki i nie było żadnych komplikacji, zbiornika nie wymieniałem, kwestia zespawania rur ze sobą i tyle , jeżeli chcesz uzyskać lekko buczący dźwięk przy schodzeniu z obrotów i przy przyspieszaniu to od razy wywal tłumik środkowy , naprawdę daje to bardzo fajny efekt i nie mączy w długich trasach http://images61.fotosik.pl/915/99d26b5dab2e605fm.jpg Tu ci kolega wyjaśnił. A my pisaliśmy o całym układzie od kolektorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barb123 3 Opublikowano 16 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 Wczesniej trzeba zmienic zbiornik paliwa Dużo jest roboty z podmana baku na Q? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarfab0511 0 Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 czyli podsumuwujac : tłumiki końcowe od oski i od quatrro sa takie same (wejda z quatrro do oski) jedynie różnia sie prowadzeniem rur?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekhxc 135 Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 czyli podsumuwujac : tłumiki końcowe od oski i od quatrro sa takie same (wejda z quatrro do oski) jedynie różnia sie prowadzeniem rur?? dokładnie , a benzyna czy diesel różnią się jeszcze końcówkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się