Skocz do zawartości
IGNOROWANY

szybkie pytanie- wymiana serwa


mo2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , zabrałem się za wymiane serwa hamulcowego. Pompa już odkręcona od serwa. Natomiast mam problem z odłączeniem serwa od pedału hamulca, miejsca mało itp. Ma ktoś może jakiś patent na tą operację ?

---------- Post dopisany at 17:15 ---------- Poprzedni post napisany at 16:02 ----------

Serwo wymienione, ale mam twardy pedał hamulca. Jakie czynności powinienem wykonać po wymianie?

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowietrzyć układ,sprawdzić jak działa ABS i hamulce dla świętego spokoju.

Ale coś mi się wydaje ze nie serwo było temu winne lecz nieszczelność która dalej masz...

Pedał jest twardy przez co hamowanie jest b.trudne???

Jak poradziłeś sobie z tym pedąłem????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Układ był odpowietrzany 2 miesiące temu podczas wymiany płynu. Serwo wymieniłem dlatego ze wyraźnie uciekalo powietrze w okolicy gwintu tego co idzie do pedału. Po osiągnięciu ok 2500 obr. syczenie znikalo, hamulec działał normalnie i auto nie miało już mula. Po kilkukrotnym przyhamowaniu problem wracał dlatego zdecydowałem się na wymianę serwa. Co do podcisnienia to wszystkie gumowe łączniki wymienione, turbina pracuje ok(po przekroczeniu 2500 obr. i zaniku syczenia z serwa) ciśnienie na vakum sprawdzone i wynosi 0.9 bara

---------- Post dopisany at 22:24 ---------- Poprzedni post napisany at 22:22 ----------

Z pedalem to standard, dwa klucze 17, 19 i po kilkunastu próbach kontra puściła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A udało Ci się wyjąc serwo bez odpinania pompki????

Turbo będzie działać normalnie bo jest zaworek tak przynajmniej mi się wydaje.

Sprawdź jeszcze podciśnienie po kilkukrotnym hamowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiej pompki? Jeżeli chodzi o hamulcowa to odkryciem ja przed wymiana serwa. Zaworek jest ale jak przez serwo spitala podcisnienie to na stange turbo nie podaje(tez sprawdzone) jak juz pisałem po odpalenu auta syk z serwa i mul do 2500 obr po przekroczeniu tego zakresu problem znikal do momentu kilkukrotnego intensywnego hamowania lub dłuższego postoju. Sprawdzić podcisnienie na czym? Na vaku jest stale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na Vaku jest stałe ale możliwe że to ona puszcza jak przyhamujesz parę razy.

Jak postoi dłużej to pedał twardy jest???Jak tak to musi gdzieś spitalać powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włożyłem stare serwo, ale po poprzedni problem został tzn. po kilku intensywnych hamowaniach pedał twardnieje i serwo zaczyna syczec. Ręce już opadają, dwa serwa walnięte? Kończą mi się już pomysły :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...