Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po wymianie wtrysków cieżko pali


lordmani

Rekomendowane odpowiedzi

jak dla tego debilnego mechaniora przetlumaczyc to co wiem [[[ddzwonilem do goscia od tryskow i mowil mi ze trzeba zmienic kat wtrysku na wiekszy bo cisnienie sie zmniejsza po wymianie z 205 na 216ki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze o pomoc po wymianie wtrysków cieżko pali to znaczy chechła kilka obrotów 3 lub 4 tak było przed wymianą ale tylko na ciepłym śilniku kiedy jeden wtrysk zalewał na zimnym palił na dotyk a teraz ciezko pali o na zimnym i na ciepłym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz cos wiecej na temat wryskow i powodu wymiany tz.objawy przed i gdzie robiłes wtryski ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtryski po regeneracji koncówki boscha 216 `AFN`wymiana; poniewaz zauwazylem wzrost paliwa mulenie i czarna kurtyne przy wdepnieciu gazu `podpiecie kompa potwierdziło 1 wtrysk do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj kpl.wtrsykow wymieniony (robione w warsztacie) ustawione ?

Teraz jesli po wymianie nie ma roznicy to moze pompa-na logike sprawdz dawke paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robione w warsztacie ustawione róznica jest bagatelna zbiera sie bardzo dobrze ale nie pali na dotyk jak wczesniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wtrsyki zmieniane były w warsztacie a tazke ustawiona dawka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiscie tak jak mówił własciciel warsztatu przy zapaleniu auta stwierdzilem mu ze cos jest nie tak bo palił na dotyk wiec podpia kompa jeszcze raz i stwierdzil ze jest ok i ze musi sie wyklepac i mam przyjechac za 5000 km do rególacji wtrysków` po zagrzaniu auta przejechniu paru klockow zgasilem i znowu to samo 3`4 obroty i dopiero odpala `I pytanie sie na sówa czy to jest za mała czy za duza dawka startowa Samemu nie mam mozliwosci podpiecia auta pod kompa ````

---------- Post dopisany 01-06-2014 at 09:36 ---------- Poprzedni post napisany 31-05-2014 at 11:13 ----------

Widze ze nie ma nikogo Kto by miał podobne doswiadczenie ...:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 1 te mechaniory ustawili ci kat wtrysku ?

wtryski bosch-a czyli jakie ? ile kosztowaly ? koncowki boscha czy inne ? ,moze za duze cisnienia ustawili. masz afn-a wiec max 200bar przed wtrysku powinno byc ,jak bedzie na 220bar to bedzie ciezko odpalał. dawka startowa ustawianie nic to nie daje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze nie czytałes powyzej pisałem .... Dałem do regeneracji 190 bar ten sam model....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze nie czytałes powyzej pisałem .... Dałem do regeneracji 190 bar ten sam model....

w masz wydruk ze takie cisnienia byly ustawione ? kto je regenerowal ? jak w boschu to sie wiecej nie wypowiadam bo ja wiem jak oni to robia

moze tak : ile zaplaciles za regeneracje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cos tu nie abla :kwasny:

kat -dawka jesli jak piszesz ma problem z paleniem

to by musial miec dawke ze 8mg a kat chyba z 10 ,wtedy ciezko odpala nawet na niskich cisnieniach wtrysku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie kopci przy starcie pali mało na 320km-200miasto 120 trasa spalił mniej więcej 18,5litra Ma buta nie powiem Biera sie bardzo dobrze ale jest taki jeszcze mankament jak wcisnę pedał gazu na 4 lub 5 to słychac dziwne buczenie z silnika tak było jak miałem 1 wtrysk walnięty bo zalewało ,już zrobiłem 1000 km i jest to samo a z odpalaniem bez Zmian chochlą 3-4 obroty i zapala ,najlepiej jak wstawie filmik pogladowy to będzie wiadomo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie kopci przy starcie pali mało na 320km-200miasto 120 trasa spalił mniej więcej 18,5litra Ma buta nie powiem Biera sie bardzo dobrze ale jest taki jeszcze mankament jak wcisnę pedał gazu na 4 lub 5 to słychac dziwne buczenie z silnika tak było jak miałem 1 wtrysk walnięty bo zalewało ,już zrobiłem 1000 km i jest to samo a z odpalaniem bez Zmian chochlą 3-4 obroty i zapala ,najlepiej jak wstawie filmik pogladowy to będzie wiadomo

wtryski nowe a być może pompa nie domaga i dlatego ,wczesniej wtryski mialy pewnie niskie cisnienia to odpalał bo pompa miała lżej. niech ci ustawia w tym serwisie cisnienie wewnetrzne.

ak masz vaga to na rozgrzanym silniku zrób loga statycznego gr 004 ms i bs tak ze 30 sekund. to ci powiem czy da sie to uratowac jeszcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonilem wczoraj do goscia od wtryskow powiedzial ze to jest normalne ze po wymianie wtryskow 205 na 216 ciezko odpala powiedzial mi zebym zmienil kont wtrysku bo tak sie robi i jeszcze jak sprzedaje wtryski 2 lata to nie mial reklamacji ,zajechalem do mechaniora a on mi na to ze nie trzeba zmieniac a sie upar ze mam 2 swiece walniete i trzeba wymienic bo to jest wina swiec, ja mu na to zeby nie pierdo.....lil mi takich glupot bo przed wymiana wszystko bylo git tylko wiecej palil .popytalem sie mechanikow z serwisu to powiedzieli ze wlasnie zmiana konta wtrysku da zamierzony efekt startu na dotyk.Mam 49.5 kat.w dupe kazdy cos innego gada az mozna wykrecic nogi...vaga nie mam bo lapek sie spalil na zlosc..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ci napisalem wyzej oco kaman .w swiece ze spalone to nie wierz ,ja mialem zima spalone a przy -15 odpalał od strzała z samej kompresji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...