Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż Blow Off - PROBLEM


szefmuzyk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Zamontowałem cóś takiego do swojej 1,8t b5 :

ebay454.jpg

W związku z tym montażem zamiast oryginalnego DV zauważyłem wzrost spalania oraz strzelanie z tłumika. Proszę mi powiedzieć co zrobiłem nie tak. Albo z czym mam problem, aby zlikwidować taki efekt?

Zrobiłem to mniej więcej w ten sposób:

Diverter/Blow Off Valve Information - AudiForums.com z tą różnicą że oryginalnie przedłużeniem jest jeszcze rura do oryginalnego DV i do niej wpiąłem Blow-Off'a. Zaznaczam że zatkałem otwór oryginalnym DV, ponieważ nic innego przypominającego stożek nie wpadło mi w rękę.

Pierwsze błędy jakie mi wyszły po zamontowaniu niebieskiego Blow-off'a:

VCDS-Lite Version: Release 1.0

Wednesday, 18 June 2014, 19:08:30:0

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Controller: 8D0 907 557

Component: 1,8l R4/5VT MOTR HS D05

Coding: 04001

Shop #: WSC 00000

8 Faults Found:

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low Sterownik ECM - niskie napięcie zasilania z akumulatora (terminal 30)

- -

P1602 -- 35-10 - - - Intermittent

16990 - Internal Control Module: Processor Fault

P0606 -- 35-00 - -

00648 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater; Behind CAT

28-10 -- Short to Plus - Intermittent

16509 - Coolant Temperature Too Low for Closed Loop Fuel Control System obiegu - zamknięty obieg > niska temperatura (G62)

P0125 -- 35-10 - - - Intermittent System chłodzenia - temp. za niska do rozpoczęcia procesu - G62

01263 - Cold Start Injector (N17) Wtryskiwacz rozruchowy (N17) Wtryskiwacz rozruchowy - N17, Wtryskiwacz zimnego startu - N17

26-10 -- Output Open - Intermittent

01255 - Fuel Injector for Cylinder 7 (N85) Wtryskiwacz cylindra 7 (N85)

26-10 -- Output Open - Intermittent

01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18) Elektrozawór recyrkulacji spalin EGR (N18) > przewody, elektrozawór EGR

26-10 -- Output Open - Intermittent Zawór recyrkulacji spalin - N18, Zawór cewki regulatora próżniowego EGR - N18

01258 - Choke Valve Positioner (V63)

26-10 -- Output Open - Intermittent - 1258 Nastawnik klapy powietrza - V63, Pozycjoner klapy powietrza - V63

Readiness: N/A

Po wykasowaniu ich i po ponownej jeździe sprawdziłem raz i jeszcze i wyszły takie:

VCDS-Lite Version: Release 1.0

Friday, 20 June 2014, 17:58:26:0

Control Module Part Number: 8D0 907 557

Component and/or Version: 1,8l R4/5VT MOTR HS D05

Software Coding: 04001

Work Shop Code: WSC 00000

5 Faults Found:

16989 - Internal Control Module: ROM Error

P0605 -- 35-00 - -

16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low

P0131 -- 35-10 - - - Intermittent

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity

P0134 -- 35-10 - - - Intermittent

16504 - Throttle Position Sensor (G69): Circuit Malfunction

P0120 -- 35-10 - - - Intermittent

00649 - ABS Inlet/Outlet Valve; Rear (N160)

28-10 -- Short to Plus - Intermittent

Problemem jest także odpalanie... Na starym DV jest w miarę git a po zamontowaniu Blow-off'a odpali silnik - pochodzi przez chwilę i sam gaśnie. Jak odpalę go na gazie, nie ma takiego problemu.

Proszę o pomoc. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blow off otwiera Ci sie na wolnych obrotach i masz dziure w dolocie, przez co sterownik dostaje falszywe odczyty przeplywu masy powietrza i glupieje = auto gasnie.

oczywiscie to jedna z mozliwosci.

ps auto po chipie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...