KubaMpakiet 5 Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 (edytowane) Ja założyłem zestaw z contiego + pompa SKF. Zestaw Conti z numerem CT909K10 ? Edytowane 16 Października 2014 przez KubaMpakiet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawowy19 5 Opublikowano 16 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 tak chyba to było to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziober 0 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Dnia 15.09.2014 o 12:36, kawowy19 napisał: Tam była chyba kwestia taka. Jak miałes 152z to możesz przejść na ten nowy typ 153z ale koniecznie z nowymi rolkami. Więc teoretycznie możesz kupić zestaw na 153z z rolkami do 153z i zakładasz Zmieniał już ktoś rozrząd na tej zasadzie? 1 Jaka jest różnica w cenie pomiędzy starym typem a nowym? 2 nic się nie działo z silnikiem po takiej zmianie? 3 w jaki sposób stwierdzić ile pasek ma zębów bez demontażu czy wogole można. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się