Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Schematy z ELSY instalacji AirBag


Labiel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

potrzebuje schematy instalacji poduszek powietrznych z A4 B5 ADR 95 rok i A4 B5 APU 2000 rok. Mam auto po SWAPie z pierwszego na drugie i z dawcy wleciały między innymi zegary, przednie fotele z poduchami, tylne pasy pirotechniczne (u mnie ori jedynie z przodu). W związku z tym chciałbym przerzucić sobie całą instalację poduch od dawcy aby podłączyć wszystko plus zlikwidować migającą kontrolkę w liczniku (ponoć przyczyną jest to że w starych licznikach miałem od tego żarówkę a teraz mam diodę która daje inną oporowość). Najbardziej mnie interesuje bodajże żółta kostka która łączy się z instalacją auta gdzie idzie sygnał do liczników, pewnie linia diagnostyczna itp.

Jakby co mój meil: [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam rozbebeszonego lifta i wytarganą kompletną wiązke poduch.. co Cię dokładnie interesuje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie chciałem porównać jak wygląda połączenie wiązki poduch z 95 z tą z 2000. Samo podłączenie poduch, czujników itp to banał, bo tam nie ma nic trudnego. Ale instalacja ta łączy się z instalacją auta, czyli sygnał do licznika, sygnał pewnie do ECU itp. Chciałbym od razu wiedzieć czy jest to kompatybilne itp żeby jak się za to zabiorę mieć już wszystko na tacy - bo jednak trzeba rozbebeszyć cały środek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co udało mi się ogarnąc to :

Pin 2 ziel-brąz idzie do złaczki ogólnej pod deską

Pin 3 Biał-brąz idzie do licznika , niebieska kostka pin 17

Pin 4 brązowy ucięty więc pewnie masa bądz wtyczka do poduchy kiery

Pin 5 fiol-nieb idzie do złącza ogólnego i potem do pomaranczowej kostki u pasażera pin 8

Pin 6 czarny idzie do złaczki ogólnej

Pin 7 ziel-żółt idzie do wtyczki lampki podsufitki

Pin 9 też cos z fioletowym mam ucięty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki zawsze coś to pomoże.

---------- Post dopisany 05-07-2014 at 16:38 ---------- Poprzedni post napisany 04-07-2014 at 13:11 ----------

Przejrzałem schematy. Specjalistą nie jestem ale wychodzi z tego że cała instalacja poduch w B5 z 95 roku jest znacznie prostsza niż ta z 2000 roku. W 95 kable które wychodzą na "zewnątrz" to jedynie linia diagnostyczna K, plus, masa i lampka w liczniku. W instalacji z 2000 dodatkowo jest jeszcze wyjście na wyłączniku poduszki pasażera, lampkę sygnalizacyjną z tym związaną oraz włącznik świateł awaryjnych.

Podstawa nie wydaje się trudna do połączenia. Kwestia co zrobić z resztą, czy jak nie podłączę przycisku awaryjnych, kabli od wyłącznika poduszki pasażera i całości z tym związanej to czy nie wywali błędu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chodzi o wlacznik poduszki w schowku i lampke w podsufitowce to jesli nie bedziesz mial ich podlaczonych to napewno nie wywali bledu. to byla opcja i koduje sie ja dodadkowo vagiem. co do awaryjnych to nie wiem, pewnie tez nie bedzie zadnego bledu ktory by zaswiecil kontrolke. poprostu przy uderzeniu automatycznie zalacza awaryjne. jesli bedziesz mial wszytskie poduchy i czyjniki zalozone pod odpowiedni sterownik poduszek ktory obsluguje tyle napinaczy itd to napewno zadziala bez bledow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam cały komplet od anglika którego kupiłem. Czyli jeśli jest to opcja kodowana to za pewne będę musiał ją wyłączyć bo w angliku miałem tą funkcję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak to bedziesz musial zmienic kodowanie. tema wlacznika airbag off http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b5-airbag-off-audi-a4-2000r-220181/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Najgorsze to że trzeba rozebrać całe wnętrze. 2 dni roboty jak nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapraszam do mnie zrobimy to w jeden dzien. gdyby nawet trzeba bylo wyciagnac deske.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Deski wyciągać chyba nie będzie trzeba. Jedynie siedzenia i wykładzinę bo muszę puścić całą nową instalację. Plan mam robić to w przyszłym tygodniu podczas urlopu jak starczy czasu bo jest już trochę planów. W poniedziałek planuje wrzucić tempomat, wtorek zmiana reduktora (tu będzie też trochę roboty).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...