maciekg Opublikowano 11 Stycznia 2007 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Wlasnie mialem kolejną awarię w swoim samochodzie Urwal sie pasek wieloklinowy. Nie dziala ladowanie, wspomaganie kierownicy i jest wysoka temperatura cieczy chlodzacej. Na szczescie sytuacja przydazyla sie blisko domu. Czy ktos mial podobna sytuacje? Ile moze kosztowac wymiana i nowy pasek ? Pozdrowienia!
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 11 Stycznia 2007 Opublikowano 11 Stycznia 2007 nowy pasek to coś około 40-50 zł, powinieneś też wymienić napinacz to około 170-200 zł (wymieniałem niedawno ale nie pamiętam dokładnie). Co do robocizny to ci nie powiem bo robił mi to znajomy. W warsztacie myślę, że około 100 zł. Przy okazji sprawdź stan reszty rolek na tym pasku (np. mógł się zerwać przez kijową rolkę na alternatorze), bo po co kilka razy rozbierać cały przód skoro można raz a dobrze za jednym zamachem.
pre_pl Opublikowano 11 Stycznia 2007 Opublikowano 11 Stycznia 2007 warto zernkąć dlaczego się urwał, może napinacz jest w złym stanie ? (koszt około 300zł), albo koło pasowe przy alternatorze... (niecałe 100zł). Sam pasek to chyba 100zł Była z miesiąc temu (może dwa) dyskusja na ten temat, właśnie w ADR [ Dodano: 11-01-2007, 21:40 ] oo.. widzę, że Kaziu mnie ubiegł. Ten napinacz taką cene ma ? To nie jest tak źle.. Myślałem, że drozej.
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 11 Stycznia 2007 Opublikowano 11 Stycznia 2007 no nie jest źle ale tanio też nie jest. Spodziewałem się niższej. Dodam, że to nie cena oryginału z ASO
pre_pl Opublikowano 11 Stycznia 2007 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Hmm, w InterCarsie widzę ceny tego napinacza i jest tak : FEBI : 272 zł Rolka napinacza paska klinowego : SKF : 211 zł EVR : 112 zł Pasek faktycznie kosztuje około 50 zł
maciekg Opublikowano 11 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2007 Tzn on sie nie urwal tylko rozdwoil. Wczesniej mialem takiego ch***go mechanika, ktory to zakladal. Mysle, ze wsadzil jakies gowno, bo nawet nie ma nazwy firmy. LOL (w maju wymienialem kompletny rozrzad i paski)
pre_pl Opublikowano 11 Stycznia 2007 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Sprawdź najpierw te kółka/rolki/napinacze sam. Jeśli są nowe to powinieneś "na oko" to stwierdzić, potem zobacz na fakturze (czy cokolwiek masz) czy się zgadza. Wiesz jak jest. Mógł Cie skroić, a założyć stare bambetle... Napisy na pasku moga sie wytrzec na przyklad ze starosci. U mnie jest nowy rozrzad (rok) i stary wielorowkowy. Na tym wielorowkowym nie ma co czytac, a na tym nowym wszystko jest wyrazne.
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 11 Stycznia 2007 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Hmm, w InterCarsie widzę ceny tego napinacza i jest tak : FEBI : 272 zł Rolka napinacza paska klinowego : SKF : 211 zł EVR : 112 zł Pasek faktycznie kosztuje około 50 zł no to tak jak mniej więcej napisałem Tzn on sie nie urwal tylko rozdwoil. Wczesniej mialem takiego ch***go mechanika, ktory to zakladal. Mysle, ze wsadzil jakies gowno, bo nawet nie ma nazwy firmy. LOL można gdybać: albo pasek kijowy (ku temu bym się bardziej skłaniał) albo mechanik spierniczył robotą (chociaż tam filozofii nie ma - może ci używany pasek wsadził ?)
pre_pl Opublikowano 11 Stycznia 2007 Opublikowano 11 Stycznia 2007 może ci używany pasek wsadził no zobacz ! I znowu trafiliśmy Te same pomysły... hyhyhy
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 11 Stycznia 2007 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Sprawdź najpierw te kółka/rolki/napinacze sam. Jeśli są nowe to powinieneś "na oko" to stwierdzić, potem zobacz na fakturze (czy cokolwiek masz) czy się zgadza. Wiesz jak jest. Mógł Cie skroić, a założyć stare bambetle... Napisy na pasku moga sie wytrzec na przyklad ze starosci. widzę, że mamy podobny tok myślenia Jak popatrzych od przodu z góry na silnik to między nim a chłodnicą widać ten napinacz. Jeśli jest nowy to na tle reszty będzie się rzucał w oczy. Mój był wymianiany dwa miesiące temu a jeszcze się błyszczy [ Dodano: 11-01-2007, 21:59 ] nie mam innego zdjęcia ale widać fragment napinacza.
wiki Opublikowano 12 Stycznia 2007 Opublikowano 12 Stycznia 2007 pare dni temu wymienialem ten napinacz- 150 pln firmy LuK, pasek - 38 pln Gates. Paska nie musialem bo byl w niby dobrym stanie ale ....
maciekg Opublikowano 12 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2007 Podaje link do cennych informacji na temat pasków: http://www.gates.com/europe/downloads/download_common.cfm?file=70407_E13_TS_GUIDE.pdf&folder=brochure Moją usterkę zaliczylbym do oddzielania się klinów. Pozdrowienia! [ Dodano: 12-01-2007, 18:15 ] Wlasnie wrocilem z warsztatu. Rozlecial sie napinacz paska :053:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się