Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy przy 3000obr


misiek3889

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Dzisiaj jadac do pracy chcialem wyprzedzic inny samochod. Mialem 4 bieg i pedal w podloge auto przyspieszalo super az do 3000 i nagle spadek mocy. Dopiero po wylaczeniu silnika moc wrocila. Pozniej odpalilem auto i na biegu jalowym gaz do dechy i obroty do 3000 i koniec. Znowu wylaczalo turbo. Jadac do domu na 2 biegu o dziwo gaz do dechy 4000 obr i wszystko ok na 3 biegu tak samo. Niestety 4 juz nie mialem gdzie wrzycic zeby sprawdzic. Ogladalem gruszke od turbo i pracuje. Tylko niewiem czy dobrze. Nie chodzi plynnie tylko przerywa. Niewiem czy tak ma byc. Moze to ten zawor N75? Mozna go jakos sprawdzic? Podmienic z innym np N18?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie tak myslalem. Tylko niewiem kto w mojej okolicy zrobi mi diagnostyke. A dodatkowo jak dzisiaj wracalem to wszystko wrocilo do normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dostała po garach to geometria w turbo mogła się lekko rozruszać,i na razie będzie chodzić. Ale bez logów to wróżenie z fusów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co myślicie o zaślepieniu egr? Bo się naczytałem ale o silniku afn niestety nic nie znalazłem. A co do diagnostyki to muszę podzwonić po kilku mechaników i popytać kto mi zrobi diagnostykę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam zaslepiony EGR w AFN'ie od razu wypalony kolektor ssący wywalony kat i wszystko smiga :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co sprawdzalem to jak na razie u mnie egr dziala. Ale kat i tak chce wywalic. To jak wywale kat to moze od razu zaslepie egr. A co do zaslepienia to trzeba zaslepic go przy kolektorze i tam ponizej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojedź na autostradę, przeleć się 180-200. Masz zapieczone kierownice w turbawce :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą wróciłem z zakupów i niestety ale już od odpalenia auto jest słabsze. owszem przyśpiesza słychać turbo ale to nie jest to co powinno być. Na moje oko teraz mam jakieś 90KM a nie 110. Spróbuje pod wieczór wjechać na autostradę i przegonić go.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej ogarnij jutro VAG'a i zrób logi :) Albo zakup sobie interfejs + VCDS lite 1.0 z witaminką sciagniesz z neta laptop i sam diagnozujesz swoje auto, moze nie koniecznie to być ze łopatki zapieczone opcji jest wiele np nieszczelność w dolocie węzyki podciśnienia,porzepływka,zalany sterownik olejem itp itd :) Vag prawde powie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wczoraj wywaliłem kata i zacząłem inaczej jeździć. Wcześniej biegi zmieniałem góra przy 2000 obr, teraz zmieniam przy około 2500 obr. i jak ręką odjął wszystko wróciło do normy. Wydaje mi się że po prostu źle użytkowałem ten silnik. Po wywaleniu kata z rury jak z komina tyle sadzy wywaliło, ale tylko przez chwile i teraz ani dymka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź czasem pod 4 tyś pokręć na biegach a nie ledwo turbo rozkręcasz :D W dieslu czasem trzeba przepalić rurę :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wywaleniu kata z rury jak z komina tyle sadzy wywaliło, ale tylko przez chwile i teraz ani dymka.

*wno prawda jest ze kat jest zły dla silnika ,jest dobry puki jest drożny ,a wiadomo ze takie audi jest stworzone na trasy i do wiekszych odległosci w miescie sie poprostu zasyfia i trzeba duzo razy przegonić.

ciekawe czy ci przęgląd przejdzie w Zabrzu z tego co wiem bardzo se czepiają na przeglądach. dobrze by było jakiś zamiennik wsadzić dla nie pozoru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W audi na szczęście kat nie jest pod autem że na przeglądzie wejdzie pod i zobaczy wspawaną rurkę. Katalizator jest wręcz bym powiedział schowany i nic nie widać. Trzeba wiedzieć gdzie zajrzeć. A po za tym już tyle lat jeżdżę na przeglądy i ani razu nikt nie pytał o katalizator i nie sprawdzał spalin. Z resztą pewnie każde auto co ma ponad 400000 przebiegu nie będzie spełniało norm spalania o ile takie są w Polsce bo jakoś te stare busy jeżdżą i nikt im nic nie robi, a jak taki ulicą przejedzie to udusić się można.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w Zabrzu jak widze jaki kolwiek serwis to rece mi sie trzesą jakie paproki ,olej lotosa leją z beczki i gadają ,że to motul :facepalm: a i placisz za motula.

ale sorki za OT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodzę się że w Zabrzu bardzo ciężko o dobrego i uczciwego mechanika. Dlatego ja mam tylko dwóch do których jeżdżę i jestem zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...