Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o diagnostyke logów


dawidt

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

Prosze o diagnostyke logów .Audi A4 B5 silnik 1Z. Auto ogolnie strasznie mułowate ,łapie notlaufa non stop . Wymieniłem N75 na nowy + nowe weze podcisnien + filtry . Zero reakcji . Wywala nastepujace błedy

-00519 Intake Manifold Pressure Sensor (g71)

28-10 Short to B+ Intermittent

-00513 Engine Speed Sensor (g28)

27-10 Implausible Signal - Intermittent

-00741 Brake Pedal Monitoring

27-10 Implausiblem Signal - Intermittent

Wczoraj skasowałem te błedy i dzis pojezdzilem troche i oto co wyrzuciło :

-01242 Output Stages in Control Module

30-10 Open or Short to B+ Intermittent

-00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 Control Difference - Intermittent

LOGI DYNAMICZNE :

- 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

- 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

LOGI STATYCZNE :

-000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

-003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

-004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

-008 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

-010 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

-011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Pozdrawiam i czekam na odpowiedz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w skrócie turbo słąbo daje, ale są błędy w elektryce

30 - 10 to ponoć temp wody do zegarów, ale może coś robi nie halo czujnikowi ciśnienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkie polaczenie pod katem szczelnosci posprawdzane . Czy to moze juz oznaczac padającą turbine ? Gdzie szukac ewentualnej przyczyny tego problemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...