PaWeł111 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 witam koledzy potrzebuje pomocy byłem ostatnio u mechanika i mierzył mi ciśnienie na cylindrach i tak 1,2,3- 7 barów a na 4- 3 bary niestety powiedział ze to mogą być pierścienie:( wiec się tak zastanawiam czy po prostu remontować silnik czy kupić i zrobić przekładkę dodam ze bierze trochę oleju mój motor to 1.8 ADR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Lepiej kupić zdrowy motor i podmianka.Czort wie co tam jeszcze w twoim będzie do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaWeł111 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 koledzy a czy silnik od passata 1.8 z takim samym oznaczeniem (ADR) będzie pasował ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Jeśli jest zamocowany jak w audi czyli wzdłużne to powinien pasować. Jednak niech się jeszcze ktoś wypowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Generalnie w passacie pod maską jest to samo co w A4. Szukałbym innego silnika i nie bawił się w remonty przy tym motorze. Słupek idzie kupić za grosze. Swojego który został mi po SWAPie sprzedałem za 350 zł i to z wielkim trudem - już go miałem rozebrać i dać na złom, mimo że silnik był pierwsza klasa - zero brania oleju. Moim zdaniem takie naprawy pod tytułem "wymienię pierścienie i będzie ok" są g*** warte. Pierścienie to nie jest element eksploatacyjny który bezproblemowo wymienia się jak się już zużyje. Jak się pierścień zużywa to i gładź cylindrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Jestem tego samego zdania i dlatego radzę poszukaj całego motoru w dobrej kondycji. Może się okazać że podmiana wyjdzie taniej niż kompletny remont twojego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Silnik 400-500 zł - więcej bym nie dał. Są oczywiście sprzedawcy którzy próbują wcisnąć ten silnik za tysiaka albo i więcej, ale bez przesady. Ten silnik jest mega popularny i jest go pełno. Można nawet popatrzeć po anglikach. Sama wymiana to kwestia, czy będziesz robił sam czy zlecał. Wiadomo że jak się ma silnik na wierzchu to warto zainwestować w uszczelnienie miski, pokrywy zaworów itp. Jak dla mnie robota w prywatnym garażu na jakieś dwa dni bez pośpiechu, przy starannej pracy. Jakby się uprzeć i robić szybko to i w jeden dzień idzie się uwinąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Zależy skąd jesteś.Osobiście znam dwóch gości z KR co mają takie motory na sprzedaż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaWeł111 0 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Ja Jestem z Torunia szukałem u siebie motory tego typu jest parę ale też nie chcę jakiegoś gowna kupić mam znajomego który powiedział że mi przełoży motor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się