ekonom Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Witam Przy ostatniej wizycie u mechanika zaobserwowałem spoconą dolne osłonę silnika(dodam również że z tego co zaobserwowałem to auto nie zostawia śladów). Po oględzinach okazało się że mokra jest obudowa filtru oleju. Wszystko było dokręcone i nie było mowy o złym montażu w czasie ostatniej wymiany. Razem z filtrem została wcześnej wymieniona uszczelka filtru. Wykonałem telefon do ASO w niedługim czasie. Okazało się, ze oprócz plasitkowej obudowy na filtr, jest jeszcze dodatkowy element który razem z tą obudową tworzy całość. Przez telefon nie zabardzo zrozumiałem o co chodzi. Pytanie brzmi : Czy wystarczy wymienić plastikową obudowę w którą wkładany jest filtr oleju, czy też wymienić trzeba pozostały osprzęt ? Czy ma ktoś może zdjęcie żeby zobaczyć jak to wygląda ? Pozdrawiam P.S. Udało mi się znaleźć tylko takie zdjęcie, nie wiem czy to pochodzi akurat z tfsi https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRcqhdEzMm55Yz0YJkkTWAKlobGvrMNFwWPMbI7q9cCVGNAug3e1w
Radoslaw Patora Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Winne sa uszczelki pod obudowa ktora przykrecasz do bloku a do niej nastepnie przykrecasz chlodniczke. do swojego dupowozu zamowilem cala obudowe na ebay -koszt niecale 75 $ w komplecie nowe uszczelki i filtr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się