Skocz do zawartości

Radoslaw Patora

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Radoslaw Patora

Informacje

  • Imię
    Radzio
  • Miasto
    Chicago

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Cabriolet
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

391 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Radoslaw Patora

0

Reputacja

  1. 15cie ci nie wejdzie,minimum to 16tka i to nie każda http://chicago.craigslist.org/wcl/wto/5931326722.html to jakie minimum wejdzie aby nie opierala sie felga o zacisk?
  2. To ja mam pytanie idace w troche inny kierunek: czy do dupowozu b7 cabrio 2.0t da rade zamontowac kolka 205/60/15 -sprzedawca nic niewie o rozmiarze felgi ,odsadzeniu itp a cena jest dosc w miare przystepna.
  3. A czego sie spodziewac po cyferkach ktore widzisz na liczniku- to ma fajnie w katalogu wygladac... chcesz sie dowiedziec ile faktycznie spala to zatankuj pod korek,przejedz min 100 kilometrow i znow zalej i bedziesz wiedzial jakie masz spalanie. nie oczekuj od tego wozidelka zbyt wiele.
  4. W silnikach z bezposrednim wtryskiem benzyny jest taki problem ze niemozna ewidentnie odcinac paliwa ( wylaczyc wtryski ) ,srednio na trzy do pieciu cykli wtrysku gazu raz musi byc zalaczony wtrysk benzyny aby wtryskiwacze benzynowe schlodzic. Nastepny problem to bardzo szybkie wtryski gazowe sa potrzebne -pamietam jak w 2006 roku nie moglem dobrac do swojego autka instalacji bo wtrysk benzyny w starszych autach byl realizowany poprzez full group i potrzebne byly mega szybkie wtryski ktore dopiero w 2008 roku wypuscil magic-jet ( wersja dla oszczednych ) i Hana ( wersja dla wymagajacych). Jesli ktos niewiele jezdzi to zwrot instalacji lpg moze potrwac nawet 3-4 lata .Narazie nie rozwiazano problemu aby wylaczac wtryski benzynowe przy jezdzie czy to na lpg czy cng.
  5. Poczatki problemow z masami -pozna wiosna zapewne nasili sie wszystko.
  6. Radoslaw Patora

    b7 z usa

    Takie powielanie historii wyssanych z palca bo niby w europie kupuje sie tylko idealne nigdy nie uderzone SZROTY.tutaj w 90% przypadkow mozna sprawdzic cala historie poprzez carfax ale wybierajac full raport.
  7. Radoslaw Patora

    Wyciek Oleju

    Winne sa uszczelki pod obudowa ktora przykrecasz do bloku a do niej nastepnie przykrecasz chlodniczke. do swojego dupowozu zamowilem cala obudowe na ebay -koszt niecale 75 $ w komplecie nowe uszczelki i filtr.
  8. Radoslaw Patora

    jakie swiece ?

    Bosch i NGK to jedne z najtanszych i najgorszych swiec Jedna z lepszych firm do niemcow to BERU , godne polecenia NIPPON DENSO
  9. Radoslaw Patora

    Check i EVAP

    Podlacz generator dymu w uklad EVAP i zerkaj ktoredy dymek zacznie sie wydostawac gdy masz wlaczony zaplon-tak sie tu diagnozuje evap
  10. Cos dla znawcow paliwa i aut z usa Tutaj inaczej oblicza sie liczbe octan w paliwie niz w europie wiec wszyscy mowia ze paliwa w usa maja mniej octan a to jest tylko powtarzanie blednego info. w usa 89 to jest to samo co 95 w europie,91 to 98 europy i 95 to shell v powerz czyli to samo co z europy min 99 octan silnik w tych autach to zadna rewelacja -niemcy chcieliby dogonic japonie ale sie gdzies pogubili podrodze.spalanie oleju owszem i jest ale czego wymagac ?? jak wiadomo silnik do 2,2 tys obrotow prawie spi bo to tylko 2.0 i tylko cztery cylindry.zawieszenie jak to w niemcu -twarde ,sztywne i niewygodne na dluzsze przejazdzki. Kupilem jakis czas temu b7 cabrio bo tanio sie wydawal na aukcji z ubezpieczalni z mysla o uzytkowaniu latem no ale pewnie przejade sie pare razy zima gdy bedzie mi szkoda drugiego auta na zimowe wynalazki ktore tutaj dosc obficie sypie sie aby nic na drodze nie zamarzalo. Ogolnie auto proste i tanie w zakupie wiec niema zbyt mocno co wymagac. tutaj olej zmienia sie co 5 tys mil jesli syntetyc , mineralny klienteli zmieniamy co 3 tys mil
×
×
  • Dodaj nową pozycję...