Skocz do zawartości

donyakuza

Pasjonat
  • Postów

    81
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O donyakuza

Informacje

  • Imię
    Arek
  • Miasto
    Oborniki

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia donyakuza

0

Reputacja

  1. donyakuza

    Turbo od bwa do bgb

    Witam powiedzcie mi czy będzie pasować turbinka od silnika bwa do silnika bgb wymieniłem na tą pierwszą i tak jakby późno się odzywała pytanko moje czy te turbiny są takie same i czy nie trzeba turbinki BWA dopasowywać jakoś inaczej do silnika BGB. Myślę jeszcze nad zaworem podciśnienia N75 ale nie wyskakują mi żadne błędy z nim związane. Może turbina nie podaje takiego ciśnienia jak powinna albo po prostu nastawy muszą być zrobione odpowiednie dla silnika BGB. Pomocy
  2. I co bylo przyczyna? Oczywiście fazator
  3. Sprawa zamknięta chodzi przepięknie
  4. donyakuza

    jakie swiece ?

    Witam chciałem się dowiedzieć czy zamiast fabrycznych świec takie jakie są przepisane do mojej audi o oznaczeniach FR5KPP332S Bosch mogę mieć PFR7S8EG NGK ? czy jest na nich aż tak duża różnica
  5. Witam podłącze się pod temat wymieniłem łańcuch, napinacz, zawór nastawnik okazał się dobry i niestety wyskakuje mi błąd: 1. 000010 P000A (Kody błędów) Zespół 1; przestawianie wałka rozrządu strony ssącej. Za wolne. Niezrozumiały sygnał Po wymazaniu błędu przy temperaturze 90 stopni błąd nie powraca jak tylko auto wystygnie odpalę na nowo przejadę trochę to błąd wraca, po moim wdrążeniu się w temat sadzę że gubi ciśnienie olej. Zalany olej to castrol edge 5 w 40 a producent zaleca 5 w 30 czy to może być przyczyna ? czy po prostu raczej już coś nie tak z pompą oleju. Jakieś sugestie?
  6. W A masz namiar na takiego mechanika
  7. Kupiłem auto z uszkodzonym silnikiem wsadziłem drugi silnik o takim samym oznaczeniu, i wywala mi błąd: 1. 000010 P000A (Kody błędów) Zespół 1; przestawianie wałka rozrządu strony ssącej. Za wolne. Niezrozumiały sygnał Po wdrążeniu się w temat doszedłem do wniosku że to może fazator, okazało się że był rozwalony bo miał duży luz na kółku, wsadziłem drugi który miałem używany i niestety to samo nie mam pojęcia jak to ogarnąć chcę teraz zregenerować fazator i wymienić ale boje się że to nie przyniesie efektu. Mam jeszcze błąd: 1. 008851 P2293 (Kody błędów) Zawór regulacyjny ciśnienia paliwa (N276) usterka mechaniczna Ale nie wydaje mi się żeby te błędy miały razem jakieś powiązanie. Męczę się już 2 miesiące z tym i zero efektu. Ma ktoś jakiś pomysł lub rade.
  8. donyakuza

    ALZ nie odpala

    Witam panowie mam problem wczoraj po zaparkowaniu auta na parkingu zgasiłem auto po czym wróciłem żeby odjechać i niestety odjechałem ale na lawecie auto odmówiło posłuszeństwa nie odpaliło sprawdziłem świece - kupiłem nowe stare tylko na szrot, pompa paliwa załącza się, o immo nie ma mowy bo licznik by sygnalizował o nie zalogowaniu kluczy, po wyciągnięciu czujnika ciśnienia paliwa okazało się że jest w nim paliwo. Martwi mnie jedynie to że po nie wiadomo jakim długim kręceniu silnika świece nawet nie były niestety mokre Obstawiam że może to być wina Kompa ale niestety nie mam innego na podpinke. Dodam że VCDS nic kompletnie nie wyświetlił. Macie może jakieś pomysły lub mieliście podobne zdarzenie bo już nie wiem sam co to do końca może być. Zamykam temat problem rozwiązany koszt 45 pln + benzyna ekstrakcyjna. Pozdrawiam
  9. Witam Panowie takie pytanie jak nie miałem oryginalnej tuby i przy zakładaniu jej wziąłem napięcie i masę z tylnej kostki zapalniczki to możliwe że przez to słabo słyszę głośniki tył i suba ??
  10. donyakuza

    Problem 2 din

    Nie no ściągnięty z auta z kosza 2 din Może temu że ten kosz co mam jest dokładany i nie taki jaki powinien byc TAK TO WYGLĄDA
  11. Witam mam problem z tylnymi drzwiami który polega na tym że fis nie widzi otwartych drzwi oraz nie świeci się lampka. Po wyciągnięciu kostki z słupka oraz drzwi okazało się że kable są innych kolorów inny kolor kabli w kostce drzwi niż w kostce słupka. Po podłączeniu nich nic to mi nie dało nadal nie działają funkcje i wywala mi błędy: 01562 - Rear Right Door 59-00 - Can't Unlock 01562 - Rear Right Door 61-00 - Won't De-Safe 01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - - Niestety nawet nie zgadza się ilość kabli ponieważ zostaje mi jeden nie podłączony kabel w kostce słupka o kolorze NIEBIESKO-SZARYM. Jakieś podpowiedzi. poniżej zdjęcia kostki
  12. donyakuza

    Problem 2 din

    są dziury z boku jak się patrzy naclimatronic między nim a tunelem z prawej i lewej strony obstawiałbym kosz radia 2 DIN
  13. donyakuza

    Problem 2 din

    Witam mam pytanie a mianowicie wymieniłem dziś cały kompletny tunel 2 DIN od a4 najprawdopodobniej b7 i niestety między climatornikiem a tunelem są dziury, stelaż posiadam także pod 2 din ale chyba od a4 b6 czy te kosze się różnią ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...