Skocz do zawartości

zioleks

Pasjonat
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zioleks

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Dobrzewino, Pomorskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zioleks

1

Reputacja

  1. Witam. Pilnie poszukuję części jak w temacie najlepiej w Sopocie. Czy byłby ktoś w stanie pomóc?
  2. Dokręciłem z czuciem i jest... Jak odkręcałem, to szły można powiedzieć bez problemu. Podobnie teraz jest. Gdyby nawet ktoś coś napisał to i tak za późno, więc temat do zamknięcia .
  3. Ja składałem na wiertło 7 mm ☺
  4. https://pebx.pl/t/audi-a4-b6-sam-naprawiam-pl.1329325/
  5. Jest instrukcja w sam naprawiam co i jak. Ściągnij i czytaj. Ja robiłem po tym i jest ok.
  6. Wiem wiem, bo bardzo lekko się odkręcały jak już wspomniałem... Ale lekko czy mocno to takie względne określenie siły z jaką są dokręcone, chciałbym precyzyjnie żeby nie skopać czegoś.
  7. Witam! Jakim momentem należy dokręcać kolektor wydechowy do głowicy w A4 B6 1.8 T BFB, bo nie mogę nigdzie znaleźć a przy odkręcaniu szło dziwnie bardzo lekko...
  8. Ja polecam KLIMA ANLAGEN REINIGER z LM. Zrobiłem dziurkę przed parownikiem tak jak pisali chłopaki w postach powyżej ale docelowo poluzowałem śrubki trzymające dmuchawę i wtedy przez klapkę obiegu zamkniętego szczelinką nad łopatkami dmuchawy (po odkręceniu dwóch z trzech trzymających śrub dmuchawa opadła około 1 cm) wprowadziłem przewód od kamerki z doklejonym taśmą izolacyjną wężykiem od tego specyfiku aby widzieć gdzie się natryskuje. Lepiej byłoby jeszcze dokleić do tego wszystkiego jakiś drut aby umożliwić 100% precyzyjne naprowadzanie na poszczególne miejsca parownika. Z moich obserwacji wynika, iż psikanie po wprowadzeniu przewodu "do oporu" spowoduje jedynie wymycie syfu z kolanka odprowadzającego skropliny bo nie jesteśmy w stanie na ślepo trafić na powierzchnię parownika. U mnie parownik w dolnej części był miejscami obklejony taką cienką warstwą syfu. Z radością obserwowałem jak to wszystko odkleja się i wypływa pod auto. Zużyłem 1,5 opakowania i zero jakiegokolwiek zapachu skarpet, mokrych szmat oraz tych eukaliptusowo-morsko-aloesowo-cytrusowych maskujących smrody. Ogólnie nie ma dużo roboty. Dziurka w obudowie pomaga jedynie w przypadku korzystania z rozpylania chemii dmuchawą czego jak napisałem powyżej nie robiłem.
  9. Witam! Panowie odbyły się następujące prace "konserwatorskie": - montaż urządzenia VAG 3366 i skręcenie nim napinacza - odkręcenie napinacza i zmiana uszczelki pod nim (bez demontażu wałka) - złożenie do kupy na nowych uszczelkach pokrywy - demontaż i "odszczurzenie" całej odmy - demontaż N205 w celu zmiany o-ringu Po powyższych zabiegach falują obroty i dziwnie odpala (z oporami ) a po przejechaniu około 200 km wywaliło MILa. Sprawdziłem VAGiem i najpierw : * 16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) P0011 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent po skasowaniu i ponownym odpaleniu: * 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation P1340 - 001 - Upper Limit Exeeded i już został tzn po skasowaniu wraca po ponownym odpaleniu. Na wyłączonym silniku czysto. Statycznie w grupie 090 w trzecim polu wskazania od 0 do 6 (niby w normie), ale 093 to rozjazd na 23 (chyba lipa). Potrzebuję potwierdzenia czy pokrywa do zdjęcia i weryfikacja ustawienia łańcucha to dobry trop? Łańcuch po ściśnięciu napinacza mógłby przeskoczyć? Z paskiem rozrządu nic nie było kombinowane, jedynie co działałem w tej okolicy to odpinanie wtyczki od G40, ale nie wywala błędu połączenia więc chyba jest ok... Napinacz działał bez problemów tzn zero grzechotania łańcucha przy odpalaniu, przy normalnej pracy i w ogóle nie było do tej pory żadnych sygnałów z tego elementu. Panowie, ten mój "nałóg" nie pozwala odetchnąć! Musiałem iść pogrzebać i odkryłem przyczynę... Śmieszny o-ring (za gruby) rozplaszczył się po dokręceniu N205 i zablokował ten "tłoczek" napinacza... Wyjąłem go, skręciłem na szybko bez gumki i blok 090 pokazuje 0, a blok 093 tylko 1. Obroty oczywiście równiutkie. Gumka musi być pasowna! Temat do zamknięcia.
  10. Witam! Panowie i panie polecam "Dzikie Historie": http://www.cda.pl/video/24634605 Ciekawa akcja z udziałem Audi A4 B7 od 20:35 ale warto obejrzeć całe filmidło
  11. A jak się to ma do wzmacniacza 8E5 035 223 ? (Foto wnętrza poniżej). Jest tam jeden kondensator 2200/25v i trzy sztuki 6800/16V. Tu też można/trzeba zamienić tego 2200 na 10000/25V ?
  12. Czyli wyjmuje radio w wolnej chwili i sprawdzam co podpięte, może jakoś zidentyfikuje. Mam rns-d więc jakieś cuda mogły być, oczywiście mniejsze dobro niż przy rns-e ale coś na pewno... Panowie, mam foto gdzie "to" jest podpięte: Wygląda na to że pod przewody idące do lampy tylnej ??? Po co komu lub do czego było takie coś... Sprawdziłem też miernikiem i na jednym pinie jest około 3V, na jednym wartość około 12V a inne nie "żyją". Prawdopodobnie pojawi się jakieś napięcie po włączeniu kierunku, wstecznego itp...nie chciało mi się już sprawdzać a poza tym inaczej raczej być nie może skoro podpięte pod lampę... macie jakiś pomysł co miał na myśli autor ?
  13. No to ładnie... Pewnie coś ciekawego było kiedyś i jakiegoś szwaba...
  14. Witam! Interesuje mnie do czego poprowadzony jest ten kabel z fotografii Fota lewego boczku bagażnika sedan.
  15. Wiesz co, doszukałem sie u siebie na wlepie oznaczenia GDT czyli pewnie ładowali też takie... PW.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...