Jump to content

zioleks

Pasjonat
  • Content Count

    43
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About zioleks

Informacje

  • First name
    Bartek
  • Location
    Wolica, Świętokrzyskie, Warszawa

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam. Pilnie poszukuję części jak w temacie najlepiej w Sopocie. Czy byłby ktoś w stanie pomóc?
  2. Dokręciłem z czuciem i jest... Jak odkręcałem, to szły można powiedzieć bez problemu. Podobnie teraz jest. Gdyby nawet ktoś coś napisał to i tak za późno, więc temat do zamknięcia .
  3. https://pebx.pl/t/audi-a4-b6-sam-naprawiam-pl.1329325/
  4. Jest instrukcja w sam naprawiam co i jak. Ściągnij i czytaj. Ja robiłem po tym i jest ok.
  5. Wiem wiem, bo bardzo lekko się odkręcały jak już wspomniałem... Ale lekko czy mocno to takie względne określenie siły z jaką są dokręcone, chciałbym precyzyjnie żeby nie skopać czegoś.
  6. Witam! Jakim momentem należy dokręcać kolektor wydechowy do głowicy w A4 B6 1.8 T BFB, bo nie mogę nigdzie znaleźć a przy odkręcaniu szło dziwnie bardzo lekko...
  7. Ja polecam KLIMA ANLAGEN REINIGER z LM. Zrobiłem dziurkę przed parownikiem tak jak pisali chłopaki w postach powyżej ale docelowo poluzowałem śrubki trzymające dmuchawę i wtedy przez klapkę obiegu zamkniętego szczelinką nad łopatkami dmuchawy (po odkręceniu dwóch z trzech trzymających śrub dmuchawa opadła około 1 cm) wprowadziłem przewód od kamerki z doklejonym taśmą izolacyjną wężykiem od tego specyfiku aby widzieć gdzie się natryskuje. Lepiej byłoby jeszcze dokleić do tego wszystkiego jakiś drut aby umożliwić 100% precyzyjne naprowadzanie na poszczególne miejsca parownika. Z moich obserwacji
  8. Witam! Panowie odbyły się następujące prace "konserwatorskie": - montaż urządzenia VAG 3366 i skręcenie nim napinacza - odkręcenie napinacza i zmiana uszczelki pod nim (bez demontażu wałka) - złożenie do kupy na nowych uszczelkach pokrywy - demontaż i "odszczurzenie" całej odmy - demontaż N205 w celu zmiany o-ringu Po powyższych zabiegach falują obroty i dziwnie odpala (z oporami ) a po przejechaniu około 200 km wywaliło MILa. Sprawdziłem VAGiem i najpierw : * 16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) P0011 - 002 - Lower Limit Exceeded - Inte
  9. Witam! Panowie i panie polecam "Dzikie Historie": http://www.cda.pl/video/24634605 Ciekawa akcja z udziałem Audi A4 B7 od 20:35 ale warto obejrzeć całe filmidło
  10. A jak się to ma do wzmacniacza 8E5 035 223 ? (Foto wnętrza poniżej). Jest tam jeden kondensator 2200/25v i trzy sztuki 6800/16V. Tu też można/trzeba zamienić tego 2200 na 10000/25V ?
  11. Czyli wyjmuje radio w wolnej chwili i sprawdzam co podpięte, może jakoś zidentyfikuje. Mam rns-d więc jakieś cuda mogły być, oczywiście mniejsze dobro niż przy rns-e ale coś na pewno... Panowie, mam foto gdzie "to" jest podpięte: Wygląda na to że pod przewody idące do lampy tylnej ??? Po co komu lub do czego było takie coś... Sprawdziłem też miernikiem i na jednym pinie jest około 3V, na jednym wartość około 12V a inne nie "żyją". Prawdopodobnie pojawi się jakieś napięcie po włączeniu kierunku, wstecznego itp...nie chciało mi się już sprawdzać a poza tym inaczej raczej być nie może skoro
  12. No to ładnie... Pewnie coś ciekawego było kiedyś i jakiegoś szwaba...
  13. Witam! Interesuje mnie do czego poprowadzony jest ten kabel z fotografii Fota lewego boczku bagażnika sedan.
  14. Wiesz co, doszukałem sie u siebie na wlepie oznaczenia GDT czyli pewnie ładowali też takie... PW.
×
×
  • Create New...