Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problematyczne Turbo


dembu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jest to mój pierwszy post i dlatego proszę o wyrozumiałość.

Kilka dni temu w mojej audi (1.9TDI B5 z 2000r. ) podczas wyprzedzania moje autko straciło moc - tak tak by był dieslem bez turbo.

Po wyłączeniu silnika jest ok, ale jak jest gorący znów to samo.

Zrobiłem logi - proszę o analizę i podpowiedź co trzeba zrobić,

1. Czy regeneracja całego turbo,

2. Czy wystarczy czyszczenie kierowicy turbo.

Poniżej co dostałem w Błędach:

1 Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
Plik z logami statycznymi załączony, dynamiczych na tą chwilę nie mam jak zrobić
Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi:
Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź.

Czy dobrze rozumiem do wymiany zawór n75, oraz próbować jechać na każdym biegu "długo" a jeżeli nie pomoze to czyszczenie kierownicy turbo

Edytowane przez dembu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak :)

Dziękuję

Tak :)

Dziękuję

A czy mógłbym jeszcze popsosić o wskazanie jaki zawór będzie najlepszy - czy np. taki co jest na allego np: http://allegro.pl/zawor-turbiny-egr-n75-n18-audi-a4-b5-a6-c5-1-9tdi-i4494334683.html

Czy może być tańszy np: http://allegro.pl/zawor-n75-audi-a4-a6-vw-passat-b5-fl-1-9tdi-i4421738216.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kupuj używki bo szkoda kasy. Są na allegro nowe od 100 do 170zl.Najlepiej sprawdź symbol starego bo w gruncie rzeczy to one wszystkie takie same ale mają różne wtyczki elektryczne i żeby nie ciąć lub zmieniać wtyczki to lepiej mieć z tym samym numerem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za informację. :)


Nie kupuj używki bo szkoda kasy. Są na allegro nowe od 100 do 170zl.Najlepiej sprawdź symbol starego bo w gruncie rzeczy to one wszystkie takie same ale mają różne wtyczki elektryczne i żeby nie ciąć lub zmieniać wtyczki to lepiej mieć z tym samym numerem.

Witam ponownie,

a jest jakiś magiczny sposób aby wykręcić ten zawór bez rozbierania połowy przodu :)

Ni jak nie idzie się do niego dostać.

Chyba, że jest jakiś inny sposób żeby sprawdzić numer zaworu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkręcasz plastik od dolotu wąż od turbo i zawór masz jak na patelni,zabawa jest z dolną śrobą która go trzyma ale to albo z kanału albo na wyczucie.

Zrób fotę przed demontażem a żebyś nie podmienił wężyków.

Jak to jest avg to zapomnij o nowym zaworku za 100zł :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajrzyj do tematu Kowiego on kupował nówkę ori zawór,ten raczej nie jest ori.

Poszukaj na necie jest temat o regeneracji tego zaworka i tak nie masz nic do stracenia.

Edytowane przez wesz82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

dziękuję za informację i wskazówki :)

Poszukam i dam znać jak zakończyłem sprawę


Witam,

Przepraszam, za duże opóźnienie w opisie.

Niestety czyszczenie nic nie pomogło, dlatego skończyło się na regeneracji całej turbiny.

Czyszczenie wykonałem w serwisie RODA Zakręt. i jest Ok.

Teraz jeżdżę i cieszę się szybkością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...