Skocz do zawartości

dembu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dembu

Osiągnięcia dembu

0

Reputacja

  1. dembu

    Ustalenie nazwy zaworu

    Witam, Proszę o pomoc w ustaleniu nazwy zaworu, zdjęcia zamieszczone. Chodzi oczywiście o Audi A4 B5 (2000r) 1.9 tdi AJN - avant automat Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi.
  2. dembu

    Problematyczne Turbo

    Witam, dziękuję za informację i wskazówki Poszukam i dam znać jak zakończyłem sprawę Witam, Przepraszam, za duże opóźnienie w opisie. Niestety czyszczenie nic nie pomogło, dlatego skończyło się na regeneracji całej turbiny. Czyszczenie wykonałem w serwisie RODA Zakręt. i jest Ok. Teraz jeżdżę i cieszę się szybkością.
  3. dembu

    Problematyczne Turbo

    Dziękuję za informacje. Co do silnika to ja mam AJM 115km i myślałem o takim zaworku: http://allegro.pl/zawor-turbiny-egr-n75-n18-audi-a4-b5-a6-c5-1-9tdi-i4494334683.html
  4. dembu

    Problematyczne Turbo

    Dziękuję za informację. Witam ponownie, a jest jakiś magiczny sposób aby wykręcić ten zawór bez rozbierania połowy przodu Ni jak nie idzie się do niego dostać. Chyba, że jest jakiś inny sposób żeby sprawdzić numer zaworu
  5. dembu

    Problematyczne Turbo

    Dziękuję Dziękuję A czy mógłbym jeszcze popsosić o wskazanie jaki zawór będzie najlepszy - czy np. taki co jest na allego np: http://allegro.pl/zawor-turbiny-egr-n75-n18-audi-a4-b5-a6-c5-1-9tdi-i4494334683.html Czy może być tańszy np: http://allegro.pl/zawor-n75-audi-a4-a6-vw-passat-b5-fl-1-9tdi-i4421738216.html
  6. dembu

    Problematyczne Turbo

    Dziękuję za odpowiedź. Czy dobrze rozumiem do wymiany zawór n75, oraz próbować jechać na każdym biegu "długo" a jeżeli nie pomoze to czyszczenie kierownicy turbo
  7. dembu

    Problematyczne Turbo

    Witam, jest to mój pierwszy post i dlatego proszę o wyrozumiałość. Kilka dni temu w mojej audi (1.9TDI B5 z 2000r. ) podczas wyprzedzania moje autko straciło moc - tak tak by był dieslem bez turbo. Po wyłączeniu silnika jest ok, ale jak jest gorący znów to samo. Zrobiłem logi - proszę o analizę i podpowiedź co trzeba zrobić, 1. Czy regeneracja całego turbo, 2. Czy wystarczy czyszczenie kierowicy turbo. Poniżej co dostałem w Błędach: 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Plik z logami statycznymi załączony, dynamiczych na tą chwilę nie mam jak zrobić Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi: Pozdrawiam
  8. Witam Wszystkich Forum'owiczów. Jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 B5 z 2000r. Avant z Automatyczną skrzynią typu TipTronic i silnikiem 1,9 TDI - autko w czerwcu przywiezione z Niemiec. Na forum trafiłem, ponieważ chcę się jak najwięcej dowiedzieć o moim autku, oraz w przyszłości mieć wiedzę co do kolejnego modelu oczywiście Audi Jestem młodym kierowcą - w tym roku zrobiłem prawo jazdy, choć wiekowo jestem 40-latkiem Mam również nadzieję, że będę mógł dzielić się ze wszystkimi wiedzą. Pozdrawiam Wszystkich Dembu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...