Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Świecący przełącznik świateł awaryjnych, a akumulator


hiperfokalny

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów,

Zwracam się do Was z następującym pytaniem. Zauważyłem, że od jakiegoś czasu po zamknięciu auta, kiedy patrzę przez szybę widzę podświetlony włącznik świateł awaryjnych - cały czas. Rankiem mam problemy z odpaleniem auta (oczywiście wina rozładowanego akumulatora). Pytanie mam takie, czy fabrycznie włącznik świateł awaryjnych ma być non stop podświetlony? Jeżeli nie, proszę o jakieś info jak najskuteczniej zapobiec mojemu problemowi. Dodam, że akumulator jest stosunkowo "świeży" i nie miałem z nim problemów.

Pozdrawiam, Maciek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj. Uzupełnij profil bo niewiadomo o jaki model chodzi. Domniemam że o B6 jeśli tak to podświetlenie nie powinno świecić się non stop. Powinno gasnąć maksymalnie kilku minutach. Jeśli nie gaśnie masz usterkę sprawdz na VAG u wszystkie zamki i zdaje się czujnik skrętu ktoś kiedyś pisał o tym że uszkodzony czujnik sygnalizował to przez podświetlenie awaryjki i rozładowywał aku do zera zanim elektryk mu doszedł co to było musiał kupić 2 aku.

Edytowane przez Robero321
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robero, mam B5'tkę, a przyczyną okazało się radio - przypomniałem sobie, że jakiś czas temu je wymieniłem i po tym zabiegu podświetlenie awaryjnych było cały czas. Dziś zamieniłem radia i problem się rozwiązał sam - jak ta lampka dostawała prąd ja nie wiem... Wątek do zamknięcia.

Maciek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...