Jump to content

Robero321

Pasjonat
  • Content Count

    2,687
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

18

2 Followers

About Robero321

Informacje

  • First name
    Robero
  • Location
    Lwo

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2003
  • Engine
    3.0 V6
  • Engine code
    ASN
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Tiptronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

2,004 profile views
  1. Jeśli nie pokazuje błędów to raczej podmiana na inny kompatybilny z Twoim wyposażeniem w inny sposób niż ten nie stwierdzisz tego.. Przy okazji podmiany sprawdzisz czy przypadkiem nie leży albo nie leżał w wodzie.. ewentualnie stan styków we wtyczkach...
  2. To tak jak koledzy napisali wyżej posprawdzaj częstotliwości pilotów i modułu czy przypadkiem któreś z tych rzeczy nie jest z USA bo tam są inne częstotliwości i nie zgrasz tego...
  3. Dokładnie klmatronik dąży do zadanej temp a nie znaczy to że wieje z kratek zadaną... Oznacza to że jak masz upał w samochodzie np 35 stopni i ustawisz na 22 to z kratek może wiać Ci np 17 Czyli tak jak napisał w skrócie soul87
  4. To nie koniecznie moduł. Prawdopodobnie potrzebujesz lepszego VCDSa jeśli tym nie możesz wkodować ..... Czym próbujesz to zrobić ?
  5. No właśnie jeśli nie ma reakcji na pilota to trzeba go wkodować
  6. Odpuść sobie. Mi porysowali felgi przy wymianie opony i nawet się nie poczuli a fele nówki sztuki po lakierze. Więc jak coś Ci spierdzielą to też się mogą nie poczuwać....
  7. Nie pisałem o 14.2 V ... tylko o kompensacji. Jeśli Gadget83 zamontuje regulator bez kompensacji i bardzo dobre grube kable to jest możliwe uzyskanie 14.2 Volta na akumulatorze ale lepiej się trzymać ori regulatora nawet kosztem odrobinę mniejszego napięcia.
  8. Nie tyle o przegrzewaniu co o pękaniu bloku od przegrzania....
  9. Tu masz linka jak to wygląda. Generalnie błotniki stanowią problem i trzeba wstawić noski błotnika z B7 a cały błotnik zostaje z B6 zapewnia to ładne przejście bo błotniki z B7 maja przetłoczenie Jeśli masz xenony i chcesz mieć xenony od B7 to jeszcze mała zamiana pinów we wtyczkach które też są trochę inne. Jak się zdecydujesz to pisz przerabiałem to i jak jest dobrze zrobione to wygląda fajnie choć to zawsze qwestia gustu a o to nie pytasz
  10. Musicie pamiętać przy tych pomiarach o jeszcze jednej bardzo ważnej rzeczy jak nie najważniejszej. Regulatory w naszych Audi maja kompensacje temperaturowa... czyli jak jest samochód nagrzany a właściwie regulator to dodatkowo obcina napięcie jak zimny daje więcej Voltów.. a ze temp. jakie są to regulator dodatkowo po kilku chwilach od odpalenia obcina napięcie...
  11. Nie masz tragedi do pół volta jest jeszcze akceptowalne a jak jest pod obciążeniem ? u mnie pod obciążeniem klimy i wiatraków spada poniżej 13 volt i to dopiero jest tragedia bo kable wymieniałem pół roku temu i było oki a teraz przy tych temp. jest znowu ujnia jak nie wiem co
  12. zmierz napięcie na alternatorze i porównaj z tym jakie jest na aku podczas pracy jeśli jest różnica to przewody prądowe do wymiany....
  13. Też może być z tym że chyba nie ma zaworu wbudowanego musiał byś dołożyć bo stary chyba ma
  14. Wydaje mi się że on ma sporo poniżej 200 koni. jeśli się mylę to niech ktoś mnie poprawi. A jeśli faktycznie ma poniżej to na regulacje szkoda kasy i czasu. a tak chyba jest jak zauważyli koledzy w logach nie wyrabia się przy większym odciążeniu gdzie na benzynie jest o wiele lepiej.. Tym bardziej jeśli ma koło 10 lat... Ja bym poszedł w wymianę na jakiegoś Golda albo coś podobnego +barakudy
  15. Jaki masz reduktor i wtryski ? i jak stary jest ?
×
×
  • Create New...