Skocz do zawartości

Axel183

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Axel183

Informacje

  • Imię
    Axel
  • Miasto
    Raciborz

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CAPA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

313 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Axel183

0

Reputacja

  1. Wielkie dzieki za szybka odpowiedz oczywiscie odrazu na weekend jak bede miec wolne sprobuje tak jak mi doradziles i napisze co i jak. mam tylko nadzieje ze uporam sie z tym problemem bo mnie juz bardzo meczy...... jeszcze raz wielkie dzieki
  2. dzien dobry, mam następujący problem i już nie mam pojęcia co mam robić. Byłbym bardzo wdzięczny jak dałby radę mi ktoś pomóc... A więc posiadam Audi A4 B8 2008 3.0TDI Quattro z praktycznie pełnym wyposażeniem, auto posiadam od roku, 3 miesące po zakupie zaczął sie problem. Zaczeło się od tego że MMI często poprostu nie działało jednak po odłączeniu baterii i ponownym jej podłączeniu dosłownie po sekundzie wszystko działało prawidłowo, do tego po 8-12 godzin stania samochodu nie odpalił (tylko na kable) i tak za każdym razem jak stał ponad 8 godzin (coś rozładowywało baterie). po jakimś czasie tez przestało działać nagłośnienie Bang & Olufsen, poprostu nie było głosu..... oddałem auto w ręce elektryka który poradził sobie z tym problemem, usterka była taka ze dostała się nie wiadomo jak woda do Tunera i wzmacniacza Bang & Olufsen wiec zostaly obie częsci wymienione i wszystko dzialało jak należy, do tego została oczywiście zakupiona nowa bateria która została fachowo zakodowana. Wszystko było okej przez dwa tygodnie, auto odpalało chodziło MMI i chodził głos jednak było tak że po dlugim staniu na FIS czasami pokazało sie ze bateria jest pusta na MMI także pokazywało że 0% a po przejechaniu 15min pokazywało że 100%, do tego za każdym razem jak pokazywało ze 0% to nie działało Keyless w drzwiach. W każdym przypadku ( nie ważne czy przed czy po naprawie) jeśli samochód nie chciał odpalić i pokazywał ze bateria pusta to bateria była zawsze pełna po sprawdzeniu miernikiem. A więc 2 tygodnie po naprawie wzmacniacza i tunera dzieje sie dalej to samo, samochód nie chce odpalić po tym jak stoi 8-12godz mimo że tak naprawdę bateria jest pełna, elektryk też już niema pojęcia co to może być, mówi ze w tym aucie jest wszystko okej i że nie wie gdzie już ma sprawdzać, w autoryzowanym serwisie audi w niemczech mowią mi to samo, że z autem jest wszystko w porządku i ze nie wiedzą w czym problem oferują mi wymiane całej elektroniki za koszt 8000€. *Pierwsze to należy się przywitać w odpowiednim dziale, a potem szukać pomocy. ->Nowicjusz Zapraszam również tu ->Regulamin. Proszę uzupełnić profil.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...