Skocz do zawartości
IGNOROWANY

audi a4 b6 1.9tdi awx 131km, rosnąca temperatura wyrzucanie płynu chłodniczego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam! poiadam AUDI A4 B6 1.9TDI 131KM. Moim problemem jest wzrost temperatury do ok 110stopni, zapalająca sie kontrolka poziomu temperatury cieczy oraz wyrzucanie płynu chłodniczego ze zbiorniczka. Na wstępie opisze co już zdążyłem wymienić po radach mechanika, a więc kompletny rozrzad w raz z pompą, termostat, chłodnica(ktora była w znacznym stopniu niedrożna), sprzęgło wiskotyczne wentylatora, korek zbiorniczka wyrownawczego(nie oryginalny). Po tych wszystkich wymianach objawy ustąpiły, przejechałem 1000km i niic się nie dzialo nawet przy wysokiej temperaturze zewnętrznej oraz wysokich obrotach auta, aż do dnia wczorajszego kiedy to znowu zapaliła się kontrolka poziomu cieczy, temperatura wzrosła do 110stopni dodam, że dzieje się to przeważnie pod góre gdy jadę dynamicznie, gdy włączam ogrzewanie temperatura maleje lub gdy odejmuje gazu. pozostaje mi już chyba tylko i wyłącznie prócie glowicy, ktorego sie wystrzegam, ponieważ ani przewody chłodnicze nie są twarde, ani nie ma "rosołu" w zbiorniku wyrownawczym, nie czuc spalinami, a poziom oleju na bagnecie nie wzrasta. Szukam ostatniej deski ratunku. pomóżcie,,jeżli ktoś miał podobny problem. Pozdrawiam

Edytowane przez norman30
Opublikowano

Nie chce Cie smucic, ale na 99.9% to uszczelka albo glowica, mialem podobnie, z tym, ze u mnie trzymalo cisnienie w ukladzie, nawet na zimnym po nocy silniku.

Opublikowano

Też tak mialem, wyrzucal plyn do poziomu okolo 3m ponizej minimum ale do tego przewody od chlodnicy byly mega twarde, doslownie mega twarde. Ale dziwne bylo to ze jak jechalem delikatnie to wszystko bylo w normie, plynu nie wyrzucal ale przewody twardnialy, niestety jak dawalem ostro gazu to potrafil w ostanim okresie zycia uszczelki wyrzucic plyn.

NIestety po zdjeciu glowicy okazalo sie ze puszczała spaliny bezpośrednio do kanału wodnego i przez to moj plyn w zbiorniczku zawszy byl czysty, w efekcie uszczelka nie byla ani przepalona, ponoc uległa lekkiemu rozszczelnieniu. Po wymianie na nowa i planowaniu glowicy wszystko wrocilo do normy, przewody po nagrzaniu sa prawie miekkie i jest git, pozdro

Opublikowano

Z ciekawosci, na ktorym cylindrze puscila?

Sent from my Kestrel using Tapatalk

Opublikowano

Na 3-cim, teraz po wymianie uszczelki, planowaniu głowicy, wymianie uszczelniaczy, wymianie oringów na PD's (taka regeneracja) jest git :), pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...