Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sprzęgło + Falujące obroty. Problem.


ThePanKot

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem a co za tym idzi ekilka pytań na początek najważniejsze czyli falujące obroty auto z dnia na dzien dopadła głupawka obroty faluja nie da się jeździć dopiero jak silnik sie wkreci na 3-4 tys to jest ok wczesniej to jest istna żabka. Czyzby przepustnica , przepływomierz ? Dodam że nie moge sprawdzić błędów gdyz mam bład połączenia z ecu na złaczu obd2 podpinałem się bezposrednio pod ecu ale niestety bez skutecznie.


Druga sprawa to sprzęgło. Jest to silnik AEB czyli jest już dwumasa w temacie dwumasy jestem praktycznie zielony. Sprzęgło mi się ślizga czuć to głownie przy redukcji i wyprzedzaniu przy wiekszych predkościach. Czy to znaczy ze wystarczy wymienic tylko tarczę sprzegłową czy trzeba wymieniac całą dwumase ? dodam że nic nie tarpie anie nie trzesie a to chyba objawy dwumasy by były gdyby waliło ? Dodam też ze gdy położę noge delikatnie na pedale sprzegła nie wazne czy auto stoi czy jedzie czuje w nim wibracje tak jakbym czuł łożysko wczesniej tego nie było prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwumas nie bardzo ma coś do ślizgającego się sprzęgła i nie oznacza jego usterki. Tarcza , docisk , łożysko do wymiany a dwumas do sprawdzenia jak będzie na wierzchu.

Co do wibracji po położeniu nogi na sprzęgle to przyłączam się do pytania. Mam identyczny objaw który działa mi na nerwy. Tak już kupiłem auto. U mnie z kolei sprzęgło nie wskazuje zużycia a wibracje są. W obu przypadkach łożysko oporowe pada , a może jednak dwumas? Przy przebiegach rzędu 250-300 tys ma już prawo. Zastanawiam się czy gdzieś w trasie mi nie piz*nie i będzie laweta.

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach