Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 2.8 30V] Problemy z instalacja gazowa


Gość rob

Rekomendowane odpowiedzi

http://img455.imageshack.us/my.php?image=1wr8.jpg

Passat mial miec w serii 131 km a mial 148 km :D nieźle ...:D 170 km lata nieźle...

wielke thx dla Murzyna..niezłe przygody były po drodze.. np. troche zdenerwowana pani w Alfie hehe :P miała duży temperament :P hehe... Eva- piękna niunia :)

oraz dzieki oczywiście dla TOMKA z V-techu.. niezła robota..wróce do domciu to dopisze reszte i wrzuce filmiki.. ;) Murzyn..jak Pistacja :)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozmawilem dzis z gazownikiem bo cos mi dzisiaj instalka sama wrocila z gazu na benzyne po mimo ze gazu w butli bylo 3/4 od nosnie tego spalania gazownik powiedzial ze trzeba poprostu skreci ja na gorze i spadnie bez pogorszenia osiagow.Tylko nie wiem czemu wrocila na benzyne, mowil ze moze jakis paproch zmnijszyl cisnienie.teraz jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kaziu_Wichura
rozmawilem dzis z gazownikiem bo cos mi dzisiaj instalka sama wrocila z gazu na benzyne po mimo ze gazu w butli bylo 3/4 od nosnie tego spalania gazownik powiedzial ze trzeba poprostu skreci ja na gorze i spadnie bez pogorszenia osiagow.Tylko nie wiem czemu wrocila na benzyne, mowil ze moze jakis paproch zmnijszyl cisnienie.teraz jest ok

a w ogóle nie chce się przełączać teraz? Czy przełącza się i wyskakuje przy pewnych obrotach? Na postoju czy podczas jazdy?

Mów co się dzieje :027:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kaziu_Wichura
halo halo...o programach rozmawiamy nie o instalce gazowej

EOT :diabelek:

spoko spoko murzyn ;)

Sry za OT

Max odpisz mi na PW bo może wiem co ci się spierniczyło w instalce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie ja tez mialem wahania w spalaniu ale juz jest ok.... byc moze dlatego ze tankuje tylko na jednej stacji.... :D nie raz mialem wrazenia jakbym wode zatankowal (autko nie chcialo jechac) a najlerpszy gaz zatankowalem w drodze na chorwacje w Austrii ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kaziu_Wichura
Bylem dzis cos mi tam poskrecali zobaczymy w srode lub czawertek kolejny test na autostradzie w 1 str polece 190 a z powrotem 170 i zobaczymy ile wyjdzie

podłączyli kompa i coś regulowali?

Miejmy nadzieję, że zejdzie ci to spalanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem wam tyle chłopaki, że u mnie to były jaja kosmiczne :) Mojego gazownika tak poniosła fantazja, że mój silnik (1.8T AEB) chodził jak "naćpany", albo "niedożywiony". Jako, że mam instalację Landirenzo Omegas pracować silnik powinien idealnie. ZA każdym razem, jak byłem u gazownika widziałem, jak robi autokalibrację i zawsze na mapie wtrysku wychodziło ponad 200 w każdej komórce. Wyskoczył nawet błąd, że mieszanka zbyt uboga, a gaziarz nie mógł już więcej chyba reduktora rozkręcić. Za każdym razem silnik zachowywał się tak samo: na benzynie wszystko git, a na LPG płacz. Silnik dławił się, jakby miał 50KM, a nie 150. Na luzie z ciekawości zrobiłem mu na LPG "przegazówę" i wcisnąłem bardzo szybko i zdecydowanie pedał od gazu. Silnik prawie zgasł!!!. Jednak chyba się "naćpał za dużo". Pomyślałem sobie - mam dość. Zamówiłem sobie kabelek do tej instalki na USB i nie podłączyłem się do samochodu, bo ten kabel był na zwykłej przejściówce USB-RS232. Tyle łaciny to przez cały swój żywot nie użyłem :D Zamówiłem sobie drugi kabel (byłem przekonany na 99%, że nie zadziała). Firma Viaken jak zwykle okazała się najlepsza. Mam już u nich drugi interface i chodzi pięknie. Szkoda, że kasa za ten pierwszy interface poszła w błoto (nie kupowałem tego pierwszego we VIAKENIE, tylko u innego gościa!!!). Postanowiłem, że sam ustawię sobie gaz. Na początku nieco się bałem, bo to gaz i nie ma żartów :P Wybrałem kalibrację ręczną i zmieniałem wartości na coraz niższe. W krateczkach na mapie wtrysku wartości zmalały średnio o 40 jednostek!!! Teraz silnik pięknie się wkręca na obroty i nic się mu nie dzieje. Na forum klubu są gdzieś moje mapy, ale jeszcze trochę je poprawiłem. LPG teraz chodzi jak powinno. Chcę zobaczyć minę gazownika jak będę na następnym przeglądzie.

Co do instalacji to mam pytanko. Nie wiecie czy powinien być tam czujnik od temp. płynu w chłodnicy?? Temperaturę od gazu mi wyświetla i ciśnienie gazu (wyczytałem, że nie potrzebny jest w turbo :galy: ), ale gazownik powiedział mi, że to jest jakaś nowsza wersja Omegasa i że nie potrzebny jest ten czujnik od temperatury wody. Ktoś wie coś o tym?? Drugie moje pytanie też związane jest z czujnikiem od temp. cieczy chłodzącej silnika, a mianowicie na LPG silnik ładnie chodzi jak się zagrzeje tak do ok. temp +65stopni C, jeżeli temperatura jest niższa, to strasznie go muli na gazie. Teraz są nie najwyższe temperatury, to myślę, że gaz w w reduktorze musi się trochę zagrzać, aby mógł się dobrze spalać. Gdybym właśnie miał ten czujnik, to bym ustawił sobie próg przełączania benzyna-gaz na temp 60 stopni C.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez mialem wkladac omegasa ale przerazil mnie klekot wtryskiwaczy gazowych u mnie one jeszcze leza na tej plastikowej pokrywie silnika i jak to wszystko x6 zaczelo by klekotac to mial bym TDI. Zaskoczyles mnie ta samoobsluga instalki, napewno nie trzeba byc mistrzem swiata by to regulnac ale trzeba wiedziec co z czym i jak.No i miec soft. Ja tam mam leki by tam grzebac (ile dales za soft i interfejs?)

Co do temp. przelaczania to wiem tylko tyle ze powinna byc min 35stC tak by uklad nie zamarzal a silnik pracowal dobrze, wiadomo czym wyzsza tym dluzej jedziesz na benzynie wiec ja od razu poprosilem by mi temp ustawil najnizej jak sie da i ustawili 27stC samochod przelacza sie po ok 1 km, co prawda w pierwszych setmatrach silnik niewchodzi blyskawicznie na oroty ( deko si edlawi) ale tylko przy raptownym otwraciu przeupstnicy ale mi to nei przeszkadza bo ja i tak na zimnym silniku jej raptownie nie otwieram.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich u mnie spalanie po wymianie wtryskiwaczy waha sie 12.5 przy spokojnej jezdzie do 17 przy ostrym deptaniu. a wczesniej jak wtryskiwacze pracowały jak w tdi to spalanie zaczynało sie od 15.5. tak dla sprostowania jeżdże na audi A4 2.8 V6 30v Quattro tiptronik czy ma ktoś z tu odecnych automata z takim silnikiem i jak u niego spalanie

[ Komentarz dodany przez: pre_pl: 17-01-2007, 19:13 ]

do witania mamy osobny dział,

sprawdź proszę regulamin forum

o spalaniu jest caaaały wątek, widać że nie poswieciles chwili na przejrzenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja mam to samo lecz w manualu. Wtryskiwacze mam ponoc z najwyzszej polki ponoc (japan, Keihin czy jakos tak )

Jaka masz instalke

jeszcze po korekcie nie sprawdzilem trasy zrobie to w przyszlym tyg.

a na miescie wszylo mi 15,5 wczesniej 15, teraz troche smigalem z przyczepa, z zuzycia na miescie jestem zadowolony.NAwiasem mowiac jak ty to robisz ze wychodzi Ci 12?

No i w koncu oproznilem butle do 0 i gazu wchodzi mi 55,5 l do pelna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(ile dales za soft i interfejs?)

Do łączenia z centralką używam kabla http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=7&prodid=122 + http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=7&prodid=23 (wtyczka)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...