kosmo.a3 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 dolotu nie sprawdzalem, ciężko wymienić uszczelke dopóty ? Jak najlepiej sprawdzić szczelność na koloktorze? to widać , słychać czy jak ? ? odpinasz tipa i w tipa wkładasz np puche z podłączeniem pod komperesor i dmuchasz kompresorem i słuchasz gdzie jest nieszczelność. ostatnio mialem podobny przypadek i był walniety korek odpowietrzjacy jak coś to pisz na pw albo podjedz bo masz blisko to mozme coś zdziałamy z tym problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike166 1 Opublikowano 16 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 na przyszłość dla ludzi z podobnym problemem: rozwiązaniem okazała się chińska cewka zapłonowa no-name, poprzedni właściciel oszczędzał i założył właśnie taką. Strzeżcie się tego badziewia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się