guaranes Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 (edytowane) Witam. Jestem nowym użytkownikiem forum więc wybaczcie jeżeli temat już był, ale nie znalazłem rozwiązania problemu. Jak powinny być ustawione wałki na łańcuchu w silniku ALT? Czy znaki na wałkach, (kołach zębatych łańcucha) mają pokrywać się z znakami na obudowie wałków? Czy ma być 16 ogniw łańcucha między znakami? Schemat jest nie jasny i odnosi się jednocześnie do silnika 2.0 i 1.8 a przecież są tam dwa różne mechanizmy. Kto już to ustawiał? Proszę o pomoc. Z góry dziękuję. Edytowane 26 Sierpnia 2014 przez guaranes
benyA4 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 roznica jest taka ze w ALT masz wariator a nie zwykla zebatke. Jak ustawisz na znakach to wtedy powinienes miec te 16 ogniw. Jesli wariator nie jest sztywny na walku (zerwany hamulec) wtedy mozesz miec problem z ustawieniem .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się