pawel6108 0 Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Witam mam nie mały dylemat i chciałem zaczerpnąć trochę wiedzy. posiadam audi a4 b6 z silnikiem 2.5 tdi 163km na starych wałkach niestety silnik do wymiany przy prędkości 180 km/h zerwał sie pasek rozrządu i pytanie moje to czy podejdzie silnik z oznaczeniem bau 180km z a4 b6 już z ulepszonymi wałkami jeżeli założył bym osprzęt z mojego turbinę, pompę wtryskową, wtryski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeresR32 1 Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 (edytowane) 163 maja poprawione walki mysle ze masz bfc, co do sapsowania na 100% nie powiem bo nie przerabialem Edytowane 21 Września 2014 przez HeresR32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel6108 0 Opublikowano 19 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 tylko że ten 163km jest z 2001r a ten 180km z 2003 w przyszłym tygodniu zabieram sie za robotę napiszę jak poszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeresR32 1 Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 163 ps w bfc druga polowa 2002 do 2003, w 2004 zrobili bdg wiec jesli masz 2001 to jest to 150 ps Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba84 3 Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 (edytowane) BFC (163KM) ma takie same wałki jak AFB AKN AYM AKE ... BFC to ostatni silnik starej konstrukcji Teoretycznie poprawione BAU BDH BDG Edytowane 9 Października 2014 przez kuba84 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateszymanski 0 Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 w A4 był silnik BAU? Wydawało mi się, że tylko w A6... I to jest jedyna bezawaryjna konstrukcja bo nie ma narywania. Wydaje mi się, że w A4 było tylko BDG i BDH - oba na normie spalin Euro 4 (163 i 180 KM) ale z wadą w postaci narywania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomeks 12 Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 W zasadzie,to nie ma co straszyć ludzi tym narywaniem,ja co prawda u siebie naprawiłem (za kupę kasy) i od 2008 jeżdzę bezproblemowo,ale spotkałem ostatnio pre_pl,mówił,ze jeździ swoim BDG od 2008 z narywaniem i nic złego sie nie dzieje,zadnego wypalenia tłoków itp,wiec nagrywanie zaliczyłbym raczej jako ceche,niż wade BDG/BDH Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawinio 1 Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Tomeks a napisz co było robione i ile to kosztowało w sumie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się