Jump to content
IGNORED

A4B6 Prosze o analize logow A4B6 1.9 tdi 130KM AVF


prezes4reral
 Share

Recommended Posts

Witam, proszę o analizę logów

Grupy: 001, 002, 004. Typ: Statyczne http://vaglog.rtnet.pl/log_186690.html

Grupy: 003, 008, 011. Typ: Dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/log_186691.html

Grupy: 003, 008, 011. Typ: Dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/log_186692.html

Grupy: 013, 018, 023. Typ: Statyczne http://vaglog.rtnet.pl/log_186693.html

Z góry dziękuję i pozdrawiam

Edited by prezes4reral
Link to comment
Share on other sites

na przyszłość - w tych silnikach logi dynamiczne robi się każdą grupę osobno, bo 1.2 s między pomiarami to za dużo. jak dasz tylko 1 grupe będzie co 0,4s

logi dynamiczne wyglądają ok - przy tej rozdzielczości. wygląda na zdrową serię :)

a logi statyczne:

- kąt synchronizacji wygląda ok

- wtryski już trochę rozjechane - 1i4 oscylują koło 1 a 2i3 koło 0.5

norma jest -2.8 do +2.8 więc jeszcze w normie, ale 1 to już tak lekko za dużo.

ogólnie moim zdaniem z nimi nic robić nie trzeba, ale pewnie za jakiś czas tak

może sie ktoś wypowie jeszcze dokładniej o grupie 18 i 23. Wygląda że wszystko ok, ale widze tam 4 w 18 oraz jeden skok na -61 w 23

Link to comment
Share on other sites

:( pompowtryski odebralem miesiac temu z nadarzyna z regeneracji ;((((( czyzby lipa byla?oddawac je na gwarancji ?

Link to comment
Share on other sites

zrobilem osobne logi:

Grupy: 003. Typ: Dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/log_186760.html

Grupy: 011. Typ: Dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/log_186761.html

Grupy: 008. Typ: Dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/log_186762.html

pompowtryski zakladal mi mechanik w warsztacie , auto kopci sadza i nie ciagnie od dolu..

co radzicie robic teraz?


u mnie dalej lipa , kopci , nie ma mocy od dolu, podmienilem zawor elektr. od turbiny http://allegro.pl/za...4612840002.html na chwile na ale pod reka mialem taki od 2.5tdi ( nie wiem czy dobrze robilem ze go podmienilem)ale nic sie nie zmienilo, dalej kopcil i brak mocy od dolu......zerknalem na turbine - lopatki wygladaja ok ...ponizej filmik...

co mozna jeszcze zrobic?


ZAMYKAM TEMAT:

Auto naprawione,przyczyna kopcenia:

ZAŁOŻONE NIEODPOWIEDNIE PODKŁADKI POD POMPOWTRYSKAMI.

Mechanik - jak dla mnie od dziś amator - założył za cienkie podkładki pod pompowtryski.

Później dołącze zdjęcia podkładek ...


i dołącze jeszcze logi po wymianie podkładek....


logi 21.09.2014 godz.11:30

Grupy: 013, 018, 023. Typ: Statyczne info.pnghttp://vaglog.rtnet.pl/log_186908.html

Grupy: 001, 002, 004. Typ: Statyczne info.pnghttp://vaglog.rtnet.pl/log_186909.html

dynamiczne zrobie pozniej


zrobilem osobne logi:

Grupy: 003. Typ: Dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/log_186760.html

Grupy: 011. Typ: Dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/log_186761.html

Grupy: 008. Typ: Dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/log_186762.html

pompowtryski zakladal mi mechanik w warsztacie , auto kopci sadza i nie ciagnie od dolu..

co radzicie robic teraz?


u mnie dalej lipa , kopci , nie ma mocy od dolu, podmienilem zawor elektr. od turbiny http://allegro.pl/za...4612840002.html na chwile na ale pod reka mialem taki od 2.5tdi ( nie wiem czy dobrze robilem ze go podmienilem)ale nic sie nie zmienilo, dalej kopcil i brak mocy od dolu......zerknalem na turbine - lopatki wygladaja ok ...ponizej filmik...

co mozna jeszcze zrobic?


zmienilem podkladki , moc wrocila ale mialem tylko uzywki do zalozenia ,po pompowtryskach z innego silnika, auto nadal kopci lecz mniej , czy to wina podkladek?

Czy moze ktos to sprawdzic po logach?

Grupy: 002, 018, 023. Typ: Statyczne info.pnghttp://vaglog.rtnet.pl/log_187062.html
Grupy: 004, 013. Typ: Statyczne info.pnghttp://vaglog.rtnet.pl/log_187063.html
Grupy: 000, 001, 003. Typ: Statyczne info.pnghttp://vaglog.rtnet.pl/log_187064.html
Edited by prezes4reral
Link to comment
Share on other sites

o jest o niebo lepiej na korekcjach. A podkładki - pewnie lepiej nowe, ale to holera wie ;p

a jeżeli kopci - to na postoju czy w czasie jazdy ?

z tych logów ciężko coś wychwycić.

jak w czasie jazdy to może dynamiczne porządne coś pomogą (mafy, ciśneinei, paliwo)

Link to comment
Share on other sites

Kopci jak jade czyli z lekkim obciazeniem.chociaz na postoju tez cos tam czarnego z niego leci ..zaczalem obserwowac inne a4 1.9tdi na miescie i czysciutko nic a nic jak by jezdzily na zgaszonym silniku ;)

Moze zaplon mam zle ustawiony?Czy moze ktos zerknac?

Grupy: 004, 013. Typ: Statyczne info.png VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

czy te wartosci sa poprawne czy moze zaplon jest zle ustawiony ?

http://przeklej.org/file/wv40DA/zaplon.jpg


Witam,

dzisiaj tj 27.09.2014 zrobilem wszystkie logi od nowa
Grupy: 003. Typ: Dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/log_187551.html
Grupy: 011. Typ: Dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/log_187552.html
Grupy: 001, 002, 004. Typ: Statyczne http://vaglog.rtnet.pl/log_187553.html
Grupy: 008. Typ: Dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/log_187554.html
Grupy: 013, 018, 023. Typ: Statyczne http://vaglog.rtnet.pl/log_187549.html
Auto nadal kopci przy wciskaniu gazu oraz ma lekkie drgawki takie jak by czkawki na biegu jalowym
Bede wdzieczny za pomoc
Edited by prezes4reral
Link to comment
Share on other sites

zapłon :) czyli kąt wtrysku z obrazka ok. masz zakres -3 do +3 a ty masz 0 -0.6 .

jak już tak szukasz to możesz go lekko przekręcić na 0 +0.6 - aby nie było minusów. Ale nie mam pojęcia czy takie lekkie zejście na minus tak może wpływać.

a dynamiczne - maf i ciśnienie turbiny jak najbardziej oki.

zostają już chyba tylko te podkładki, ew ustawienia pompek nie Idealnie prostopadle - są nawet przymiary do idealnego ich ustawienia.

inne na siłę kombinowane:

- nieszczelność w dolocie między czujnikiem ciśnienia a egr - bo to już za czujnikiem i na logach ciężko poznać

- wsadzone inne pompki - tj wydajniejsze - ale to na oko turbo powinno bardziej skakać.

- ktoś grzebał w sterowniku silnika i przestawił kalibrację wtrysków

Link to comment
Share on other sites

"zostają już chyba tylko te podkładki, ew ustawienia pompek nie Idealnie prostopadle - są nawet przymiary do idealnego ich ustawienia."

jak to zrobic?

Link to comment
Share on other sites

Dobra lekturka....

Hmmm widze ze trzeba bedzie zajechac do kogos kto w perfekcyjny sposob osadzi/dokreci pompowtryski

pomecze dalej

doczytalem gdzies ze po wymianie koncowek pompowtryskow z ori na AL potrzebna jest zmiana softu, czy to prawda?

Link to comment
Share on other sites


doczytalem gdzies ze po wymianie koncowek pompowtryskow z ori na AL potrzebna jest zmiana softu, czy to prawda?

tak trzeba jeżeli masz teraz słabsze

Link to comment
Share on other sites

doczytalem gdzies ze po wymianie koncowek pompowtryskow z ori na AL potrzebna jest zmiana softu, czy to prawda?

tak trzeba jeżeli masz teraz słabsze

Mialem pompowtryski ze standardowymi koncowkami.teraz przy regeneracji zalozyli mi al..soft mam stary 130km nie ruszany
Link to comment
Share on other sites

Zmiana koncowke na wieksze wymaga zmiany w oprogramowaniu

Link to comment
Share on other sites

aa same końcówki zmienione.

a daje to coś w ogóle ? skoro soft zostaje stary ?

Link to comment
Share on other sites

nic nie dalo .... zaproponowali mi podczas wymiany na te AL , ze niby wytrzymalsze , wiec sie zgodzilem , moze zle zrobilem .... czy ktos z Was mial juz taka sytuacje, ori na AL zamienione przy silniku AVF seryjne 130koni

Link to comment
Share on other sites

Ja tak mialem, jak wymienialem w silniku AXR - 101KM, z mysla na przyszlosc zalozylem do niego pompki o oznaczeniu AR z silnika 130KM, do tego potrzebna byla korekta programu, gdzie u mnie przy okazji przybylo pare konikow. ;) wiec jesli masz zmieniane koncowki na AL, ktore sa wydajniejsze, to raczej pasowaloby tez w sofcie grzebnac. :)

Link to comment
Share on other sites

Ja tak mialem, jak wymienialem w silniku AXR - 101KM, z mysla na przyszlosc zalozylem do niego pompki o oznaczeniu AR z silnika 130KM, do tego potrzebna byla korekta programu, gdzie u mnie przy okazji przybylo pare konikow. ;) wiec jesli masz zmieniane koncowki na AL, ktore sa wydajniejsze, to raczej pasowaloby tez w sofcie grzebnac. :)

ja też nie doczytałem ;p

kolega wymienił same końcówki pompowtrysków, a ty całe pompowtryski. I on nie musiał a ty musiałeś grzebnąć soft

Link to comment
Share on other sites

Znawcą nie jestem, ale czy faktycznie po zmianie koncowek na wieksze nie trzeba robic korekty ?! Hmmm

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...