bgalezow Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 (edytowane) Witam, czytałem już sporo postów na temat silników 2,5 tdi. Zakupilem auto 5 msc temu z podejrzeniem uszkodzonych wałków. Auto jezdziło w NIemczech i niestety nie było dbane wogóle. Po zakupie odstawiłem na rozebranie góry. Wymione zostały: - rozrządu kpl. - napęd wieloklinowy kpl - termostat - wałki - popychacze - przepływomierz - dźwigienki - przewody przelewowe - uszczelki pokryw - uszczelniacze wałków i wału - uszczelki pod wtryski i przelewy - odma - czujnik temp oryginał VW 4 pin - olej silnik MOTUL + wszystkie filtry BOSCH - olej Multitronic FEBI - pyn chodniczy - olej do wspomagania - zawieszenie przód - klocki przód i tył - plyn hamulcowy - sprezarka klimatyzacji + uszcz + nabicie instalacji Zadowolony po kpl naprawie zacząłem radować się jazdą V6 tdi jednak nie na długo. Zaczął doskwierać problem następujący:1. Przy ruszaniu na "D" naciskam gaz a auto ma efekt rosnących obrotów i z opóźnieniem zaczyna ruszać jak czołg 2. Podczas jazdy gdy odejmę nogę z gazu i dodam szybko to zanim przyspieszy ma zadławienie i dopiero pokazuje moc 3. Na "P" auto chodzi rowniotko i dzwiek jak muzyka. Natomiast na "D" lub "R" i trzymając hamulec czuć delikatne wibracje w siedzeniu jakby silnik mial delikatne bicia. Po diagnostyce VAGiem u mechanika błędów żadnych, logi analizował i praca skrzyni jest w porządku i silnika również.Nie chciał udostępnić logów niestety. A samemu na chwilę obecną nie mam jak zrobić. Może ktoś miał podobną sytuację i podpowie mi co mógłbym sprawdzić. Edytowane 26 Września 2014 przez bgalezow
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się