Skocz do zawartości

bgalezow

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bgalezow

Osiągnięcia bgalezow

0

Reputacja

  1. Witam, czytałem już sporo postów na temat silników 2,5 tdi. Zakupilem auto 5 msc temu z podejrzeniem uszkodzonych wałków. Auto jezdziło w NIemczech i niestety nie było dbane wogóle. Po zakupie odstawiłem na rozebranie góry. Wymione zostały: - rozrządu kpl. - napęd wieloklinowy kpl - termostat - wałki - popychacze - przepływomierz - dźwigienki - przewody przelewowe - uszczelki pokryw - uszczelniacze wałków i wału - uszczelki pod wtryski i przelewy - odma - czujnik temp oryginał VW 4 pin - olej silnik MOTUL + wszystkie filtry BOSCH - olej Multitronic FEBI - pyn chodniczy - olej do wspomagania - zawieszenie przód - klocki przód i tył - plyn hamulcowy - sprezarka klimatyzacji + uszcz + nabicie instalacji Zadowolony po kpl naprawie zacząłem radować się jazdą V6 tdi jednak nie na długo. Zaczął doskwierać problem następujący: 1. Przy ruszaniu na "D" naciskam gaz a auto ma efekt rosnących obrotów i z opóźnieniem zaczyna ruszać jak czołg 2. Podczas jazdy gdy odejmę nogę z gazu i dodam szybko to zanim przyspieszy ma zadławienie i dopiero pokazuje moc 3. Na "P" auto chodzi rowniotko i dzwiek jak muzyka. Natomiast na "D" lub "R" i trzymając hamulec czuć delikatne wibracje w siedzeniu jakby silnik mial delikatne bicia. Po diagnostyce VAGiem u mechanika błędów żadnych, logi analizował i praca skrzyni jest w porządku i silnika również. Nie chciał udostępnić logów niestety. A samemu na chwilę obecną nie mam jak zrobić. Może ktoś miał podobną sytuację i podpowie mi co mógłbym sprawdzić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...