Jump to content
IGNORED

Problemy z 2,5 tdi BDG Multitronic


bgalezow
 Share

Recommended Posts

Witam,

czytałem już sporo postów na temat silników 2,5 tdi. Zakupilem auto 5 msc temu z podejrzeniem uszkodzonych wałków. Auto jezdziło w NIemczech i niestety nie było dbane wogóle.

Po zakupie odstawiłem na rozebranie góry.
Wymione zostały:

- rozrządu kpl.

- napęd wieloklinowy kpl

- termostat

- wałki

- popychacze

- przepływomierz

- dźwigienki

- przewody przelewowe

- uszczelki pokryw

- uszczelniacze wałków i wału

- uszczelki pod wtryski i przelewy

- odma

- czujnik temp oryginał VW 4 pin

- olej silnik MOTUL + wszystkie filtry BOSCH

- olej Multitronic FEBI

- pyn chodniczy

- olej do wspomagania

- zawieszenie przód

- klocki przód i tył

- plyn hamulcowy

- sprezarka klimatyzacji + uszcz + nabicie instalacji

Zadowolony po kpl naprawie zacząłem radować się jazdą V6 tdi jednak nie na długo. Zaczął doskwierać problem następujący:
1. Przy ruszaniu na "D" naciskam gaz a auto ma efekt rosnących obrotów i z opóźnieniem zaczyna ruszać jak czołg

2. Podczas jazdy gdy odejmę nogę z gazu i dodam szybko to zanim przyspieszy ma zadławienie i dopiero pokazuje moc

3. Na "P" auto chodzi rowniotko i dzwiek jak muzyka. Natomiast na "D" lub "R" i trzymając hamulec czuć delikatne wibracje w siedzeniu jakby silnik mial delikatne bicia.

Po diagnostyce VAGiem u mechanika błędów żadnych, logi analizował i praca skrzyni jest w porządku i silnika również.
Nie chciał udostępnić logów niestety. A samemu na chwilę obecną nie mam jak zrobić. Może ktoś miał podobną sytuację i podpowie mi co mógłbym sprawdzić.

Edited by bgalezow
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...