Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] problem z ładowaniem


Duro

Rekomendowane odpowiedzi

Najpierw posprawdzaj wszystko bez jego wyjmowania.... można sporo pomierzyć. Na początek napięcie na pracującym silniku, potem napiecie na kabelku wzbudzenia.... . Może po prostu padł regulator. Można to posprawdzać bez wyciągania alternatora. Pisz co wyszło z pomiarów. Z wyciąganiem póki co wstrzymaj się. :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...jest tak ze jak troche auto postoi i jak go odpale to kontrolka gasnie ale zapala sie po przejechaniu kolo 2 km i po zmierzeniu nie ma wcale ladowania:(Co to moze byc? Regulator mozna wymienic bez wyjmowania alternatora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A patrzyłeś napięcie na kabelku dochodzącym do regulatora ?? Wzorcowo powinno być koło 12V przy włączonym zapłonie. Może po prostu szczotki się kończą. :confused4:

Możesz spokojnie wyjąć regulator nie wyciągając całego alternatora :dance:.

Zdejmujesz plastikową obudowę i masz dostęp. Tylko jak będziesz go wyciągał to odepnij klemę.

Tylko napisz co i jak, może przyda się komuś.

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...