albi281

Pasjonat
  • Zawartość

    114
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O albi281

  • Urodziny 21.08.1980

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Albert
  • Lokalizacja
    Trębaczew

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. No i auto odebrane,od piątku pali dobrze więc może będzie ok.Wymienione uszczelniacze wtrysków koszt: 400 zł z gratami.
  2. Bateria dzisiaj zmieniona na nową,potrzebne mi sprawne auto więc wstawiłem do mechanika.Zobaczymy co znajdzie.
  3. ok.dzięki już się połapałem ale teraz zgubiłem gdzie wstawiłem tego loga,kucze dawno tego nie robiłem
  4. Witam,ostatnio mój passat zaczął ciężko palić,przeważnie na zimnym silniku,(nie rozgrzanym)zrobiłem log przy odpalaniu: http://vaglogger.apphb.com/log/5a099af672d16b0ed835fa6e Wg.mnie 1 i2 wtrysk kuleje, ale z racji tego że mało się znam to proszę o pomoc. Passat b5 2004 1.9 tdi 101 km przerobiony na 130.
  5. Witam.Jak wrzucić logi na forum z vag log decodera?
  6. niestety uciekła mi linka więc bez zdejmowania boczków na zamkniętych drzwiach się nie obejdzie.
  7. pierwszy sposób próbowałem ,resztę sprawdzę jutro.
  8. kolego problem w tym ,że te drzwi się w ogóle nie otwierają,co za tym idzie nie wiem jak się dostać do środka.
  9. Witam Panowie mam problem z tylnymi lewymi drzwiami w passacie 2004r. (wszystkie się otwierają prócz tych jednych )vag pokazał błąd: 930 siłownik zamka centralnego lewy tył-f222 nieprawidłowy sygnał druga sprawa to od czasu do czasu zapalają mi się kontrolki od abs i esp błędy: 532 napięcie zasilania sygnał za mały 778 czujnik kąta skrętu-g85 uszkodzenie błąd sporadyczny pomoże ktoś?dodam tylko,że szukałem na forum passata ale tam jest to chaotycznie opisane i nie bardzo rozumiem o co chodzi.
  10. Witam.Panowie ostatnio skasowałem swojego AJM-a i muszę coś kupić.Myślę o Małyszu i mam na oku 2004r. 1.9 131 km. oznaczenia silnika nie znam czy podpinając vaga na statycznych sprawdzę pompki?Przeczytałem dokładnie 25 str. tego tematu i wydaje mi się że tak: 13 blok ,18 i 23, nie kumam tylko na co zwrócić uwagę w 18 bloku. Dalej turbo blok 11 nie pamiętam jakie wartości są ok. I blok 4 synchro wałka tu jasna sprawa. I jeszcze kabel mam za 25 zł z moim ajm 2001 r łączył się ze wszystkim ,nie wiem czy tu nie trzeba z szyną can. Waham się jeszcze nad a6 2003r z tym samym silnikiem,czy sprawdzać te same bloki? Podrzuci ktoś jakieś instrukcje?Z góry dzięki.
  11. Witam.Jak w temacie,kuzyn poprosił mnie o pomoc,ale bez was nic z tego: Audi A4 B6 2002r. 1.9 131 km. 17996 - engine mount solenoid valves (n144/n145) short to open circuit -pewnie potrzebne logi. 1217 zapalnik bocznej poduszki powietrznej strona kierowcy - n199 1842 Nie znany kod błędu przerwa lub zwarcie do plusa 604 Potencjometr w V71-G113 przerwa lub zwarcie do plusa dodam,że szukałem w necie,ale bez dobrych instrukcji co zrobić to sobie nie poradzimy.
  12. Witam,czy po wymianie sensora,nowy jakoś trzeba kodować ,czy polega to tylko na wymianie i skasowaniu błędu?
  13. Witam .Panowie ustawiałem dzisiaj kąt wtrysku ,ale mam problem z vagiem,:po jakimkolwiek przestawianiu pokazuje mi to samo,co ciekawe wg logów powinienem kąt opóźnić,po lekkiej regulacji w lewo(czyli w stronę przeciwną niż wskazówki zegara)auto nie chciało odpalić,po regulacji w prawo się polepszyło,więc ustawiłem na czuja (żeby najłatwiej odpalało). Pytanie brzmi :co jest z vagiem?Czy coś robię źle?proszę o rady? Oto Log w BS: http://vaglog.pl/log_209544.html chodzi oczywiście o ten na końcu
  14. Witam wszystkich,Czy pomoże ktoś koledze w ustaleniu kłopotów z autem?Zrobiłem mu dzisiaj logi (wyszły chaotycznie z braku doświadczenia).Wiem tyle,że auto się nie zbiera,na pewno pokręcił coś przy pompie bo mówił,ale wg. mnie podczas robienia dynamicznych turbo ginęło przy 4000. http://vaglog.pl/log_208907.html http://vaglog.pl/log_208904.html http://vaglog.pl/log_208905.html -2,5 na samym dole http://vaglog.pl/log_208906.html http://vaglog.pl/log_208900.html http://vaglog.pl/log_208901.html http://vaglog.pl/log_208902.html http://vaglog.pl/log_208903.html http://vaglog.pl/log_208899.html http://vaglog.pl/log_208898.html Nie które są łączone ,nie wiem czemu nie mogłem ich rozdzielić,ale dla Fachowców z tego forum to raczej nie problem. Błędów było sporo ,ale się pospieszyłem i skasowałem,nie pojawiły się ponownie. Problem mocy już rozwiązany,kolega źle podpiął przewody które wcześniej poodpinał.Pozostaje jeszcze problem wtrysków,w A3 kiedyś ustawiałem początek wtrysku ale tam była pompa i było łatwiej,tutaj się boję grzebać,bo nie wiem co i jak a nic nie mogę na forum znaleźć.Pomoże ktoś??