Skocz do zawartości
IGNOROWANY

8,5"x18" A4 B5


Lolo-Krk

Rekomendowane odpowiedzi

Według Ciebie między 235\40 a 225/40 jest duża różnica? Na tyle mam 235/40 i zastanawiam się co kupić na przód. Chciałem to samo ale nie mam Q więc może być coś innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według Ciebie między 235\40 a 225/40 jest duża różnica? Na tyle mam 235/40 i zastanawiam się co kupić na przód. Chciałem to samo ale nie mam Q więc może być coś innego.

Brałbym zdecydowanie 225/40 :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co przy 235 gdy będziesz nisko siedział przy odbiciu spali co nadkole. Ja swoje Poprostu wyrwalem po kosztach a wcześniej siedziały w a6 wiec stąd ta szerokość poza tym przy 18" powinno być 225/40 anie 235. Różnica nie jest kolosalna ale naprawdę jest zejdziesz niżej i przy odbiciu np na wyboju nie będzie ci palić v nadkola. Idealne było by 215 plus dystans ale myślę że 225 spełni rolę

Musti popieram.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci szczerze , ze z przodu mam 225/40 i z tyłu też miałem ale opony były już na wykończeniu wiec kupiłem w ciemno nowe 235/40. Okazało się , że na tym profilu jest po prostu dużo bardziej komfortowo i opona jakoś lepiej te nadkole wypełnia. Ogólnie nawet z samego wyglądu 235 bardziej mi leży. Na przód chciałem dać 215/45 (zamiennik do 235/40) ale tych opon jest na lekarstwo. Jak w ogóle jeździ się z 235 na przodzie? Jest tragedia na koleinach? U mnie dziur i kolein nie brakuje.


Aha co do palenia z przodu o rant. Mam dostęp do rolki za free i mogę sobie ranty zrolować także to nie problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci ze między 225 A 235 chyba dużej różnicy nie ma. To zależy też jakie masz te opony. Musisz zwrócić uwagę przy 235 żeby miały one jak najmniejszy rant zabezpieczający felge ponieważ ja miałem z dużym tym rantem i bardzo paliło nadkola zmieniłem opony na takie bez rantu i jest ok. A co do zamiennika o którym piszesz to proponowałbym ci trzymać się jednakowego profilu opony nie tak ze przód 45 a tył 40. ABS może ci wariowac. A ogólnie komfort no wielkiej różnicy nie zauważyłem od 205 ale jakaś Napewno jest może tylko przez to ze profil niższy i balonu nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

235/40 i 215/45 to ten sam obwód koła i nic nie będzie wariować. Zastanawiam się nad 215 na przód bo wiem , ze na nich będzie dużo mniej rzucało na koleinach niż na 235.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wygląda to tak na 225/40/18 ET 30 8.5J

Przód :

yljus22z.jpg

Tył :

nfpl75vg.jpg

Edytowane przez musti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja mam ET35 i 8J i wystaje mi tak samo. Jak to możliwe? Przecież wychodzi , ze powinienem mieć 11mm bardziej schowane koło a to od groma. Z różnicy ET wychodzi 5mm głębiej i ok 6mm z różnicy szerokości 0.5 cala. Cal ma 2.54 i trzeba to podzielić na dwie strony felgi jeszcze.

Z tyłu robiłeś coś bo jakiś negatyw masz spory? U mnie koła stoją praktycznie pionowo a u Ciebie leżą. Fajnie to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja mam ET35 i 8J i wystaje mi tak samo. Jak to możliwe? Przecież wychodzi , ze powinienem mieć 11mm bardziej schowane koło a to od groma. Z różnicy ET wychodzi 5mm głębiej i ok 6mm z różnicy szerokości 0.5 cala. Cal ma 2.54 i trzeba to podzielić na dwie strony felgi jeszcze.

Z tyłu robiłeś coś bo jakiś negatyw masz spory? U mnie koła stoją praktycznie pionowo a u Ciebie leżą. Fajnie to wygląda.

Nic nie działałem , ogólnie to fele na sprzedaż są

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kumam czemu masz z przodu felgi na równo z rantem praktycznie. Te z przodu na pewno mają ET 30 i 8.5j?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kumam czemu masz z przodu felgi na równo z rantem praktycznie. Te z przodu na pewno mają ET 30 i 8.5j?

Wszystkie 4 mają takie same parametry 18" 8.5J ET 30

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 18/8.5J et35 i tyl na rowno ,a przod wystaje delikatnie ,i to też zależy jaka gleba

I to by się zgadzało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opona nieistotna. Ważne było ile wystaje rant felgi z przodu. W 8.5j i ET 30 z nadkolem na równo jakoś nie wierzyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...