Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana kolumny kierowniczej na wersję po liftingu


imr_pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,

mam zamiar wymienić kolumnę kierowniczą , oryginalna ma luzy przy skręcaniu w lewo słychać głośny stuk - kilku mechaników sugerowało przeguby , ,,magiel panie do wymiany'' , po sprawdzeniu całego układu winny jest element za kilkadziesiąt zł

Czy ktoś ogarniał ten temat ? Przeglądając zdjęcia i czytając posty wiem że potrzebna będzie redukcja wieloklinu kierownicy , co dodatkowo trzeba uwzględnić ? Jak wykręcić zrywalne stacyjki ? Chcę zamontować wersję poliftową ponieważ wygląda na bardziej dopracowaną i jest kilka lat ,,młodsza'' co bezpośrednio może się przełożyć na kulturę kręcenia ,,kółkiem''

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo rozumiem do czego chcesz zakładać redukcję. Redukcję daje się wtedy gdy do przedlifta chce się założyć poliftową kierę, ty robisz na odwrót. Skoro zakładasz poliftową kolumnę to załóż od razu poliftową kierownicę i będziesz miał fajnego moda przy okazji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo rozumiem do czego chcesz zakładać redukcję. Redukcję daje się wtedy gdy do przedlifta chce się założyć poliftową kierę, ty robisz na odwrót. Skoro zakładasz poliftową kolumnę to załóż od razu poliftową kierownicę i będziesz miał fajnego moda przy okazji.

mam kierownicę trójramienną sline przedliftową którą chcę zachować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to załóż przedliftową kolumnę bo wątpię czy jest coś takiego jak redukcja z dużego wieloklinu na mały

Edytowane przez Fenrir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to załóż przedliftową kolumnę bo wątpię czy jest coś takiego jak redukcja z dużego wieloklinu na mały

większość z oferowanych przedliftowych słabo wygląda , czyli trzeba rozejrzeć się dodatkowo za kierownicą polift

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy zmianie kolumny musisz mieć również rurkę łączącą kolumne z przegubem przy maglu . Kolumna z polifta jest również lepsza w regulacji , minus jest taki że cięzko stacyjke zdemontować , jedyne rozwiązanie to zmiana wkładek w zamkach , chyba że ma się alarm z pilota dokładany . Mam kolumne poliftową z scyzorykiem jakbyś chciał, jak coś PW to wytłumacze Ci co i jak ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o kierownicę to może ktoś z forum będzie chciał się zamienić, jest odpowiedni dział. Zresztą swoją sprzedasz bez problemu o ile nie jest zniszczona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co jest ciężkiego żeby zdemontować stacyjce ? ostry przecinak i 3 minuty roboty, można też odciąć szlifierka, oczywiście śruby potem nowe, jak chcesz założyć kiere przedliftową i kolumnę polift to tylko spawarka cie ratuje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy zmianie kolumny musisz mieć również rurkę łączącą kolumne z przegubem przy maglu . Kolumna z polifta jest również lepsza w regulacji , minus jest taki że cięzko stacyjke zdemontować , jedyne rozwiązanie to zmiana wkładek w zamkach , chyba że ma się alarm z pilota dokładany . Mam kolumne poliftową z scyzorykiem jakbyś chciał, jak coś PW to wytłumacze Ci co i jak ;)

co do stacyjki to można naciąć śruby o odkręcić , kolumnę masz kompletną z ,,rurą'' czyli krzyżakiem do magla ? Bez luzów płynnie chodzi ?

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...