imr_pl

Pasjonat
  • Zawartość

    125
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O imr_pl

    Informacje

    • Imię
      NP
    • Lokalizacja
      Wwa

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2003
    • Silnik
      1.8 T
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. witam , Silnik 1.8t Bfb silnik rozgrzany , na wskazówce temp płynu chłodzącego 90oC , w vag'u i odczytach licznika grupa 003 104oC natomiast w odczytach silnika grupa 001 47oC czy to normalny odczyt ? Dodatkowo czasem wyskakuje błąd czujnika 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83) , występuje problem z odpalaniem silnika - trzeba dłużej kręcić Pytanie odnośnie odczytu temp przez komputer silnika w grupie 001 , z którego czujnika jest ? Tego podwójnego za głowicą czy G83 na dole chłodnicy ? pozdrawiam
    2. imr_pl

      3 zezony - LM 5W40 LHT - dolewka ok 1 - 1,5 l między wymianami teraz Motul x-cess 5W40 zalany koniec lipca - brak ubytku na bagnecie robię ok 10tys rocznie głównie miasto
    3. imr_pl

      do zamknięcia - źle ustawiona zbieżność i ciśnienie w kołach - 1.9 lewe 2.3 prawe , zrobione w innym zakładzie
    4. imr_pl

      załączam protokół z pomiarów : https://photos.app.goo.gl/P89jNquSm76BjAVFA
    5. witam , jak w temacie , zmieniona lewa strona , był oryginał zamontowany RTS - górne , prosty , banan , wymienione końcówki drążków i drążki równiez RTS. Auto po geometrii i zbieżności - żeby jechać prosto trzeba kierownicą korygować w prawą stronę - ucieka w lewo Pojechałem na ponowną geometrię - ta sama stacja , stwierdzili że nie da się prawidłowo ustawić - lewe koło jest przesunięte do tyłu względem osi. Do wymiany wahaczy/drążków/końcówek problemów nie było Gdzie może tkwić problem? Za krótki banan.... ?
    6. imr_pl

      dziś na lewą stronę zamontowany RTS , końcówki drążki , siedział oryginał , rozleciał się przy 310 tys (sworznie w jednym górnym , guma banan , łącznik stabilizatora ) , prawa strona zrobiona 2 lata temu jakieś 25tys wstecz na LMO - bez zarzutu
    7. imr_pl

      Który Millers ?
    8. imr_pl

      mam 5W40 LM SHT , 0W40 jakiej firmy ?
    9. imr_pl

      akumulator nie ma żadnego wpływu - kilka dni ciszy , dziś spadła temperatura i znowu się odezwał
    10. imr_pl

      jeśli chcesz działać zapobiegawczo - zrób wątek ze swoich wypowiedzi i umieść jako podpięty
    11. imr_pl

      też jestem tego zdania , warto też zrzucić pokrywę zaworów i sprawdzić w jakim stanie są ślizgi napinacza
    12. imr_pl

      Znam ten wątek , od początku , wiem że grzechotanie nie jest sygnałem do wymiany napinacza . Zaznaczam że nikogo nie namawiam do wymiany aku. Wymieniłem ze względu na to że ledwo kręcił. Handel koronkami zostawiam Tobie.
    13. imr_pl

      dzięki Ci o wszechwiedzący. Nie napisałem - wymieniajcie akumulatory to jest moja rada , opisałem subiektywne odczucie. Nie musisz się rozwodzić jak nad gaciami teściowej
    14. imr_pl

      temperatura przed z zmianą aku była podobna , grzechotanie porównałem poranek do poranka przed i po zmianie
    15. imr_pl

      Odnośnie porannego grzechotania , sprawdźcie w jakim stanie macie akumulator. Mój miał już kilka lat , zmieniłem w poprzednim tygodniu na nowy - brak porannego grzechotania. Początkowy prąd rozruchowy ma spory wpływ na moment generowany przez rozrusznik co się przekłada na szybszy wzrost ciśnienia w magistrali olejowej