Jump to content

imr_pl

Pasjonat
  • Content Count

    126
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About imr_pl

Informacje

  • First name
    NP
  • Location
    Wwa

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. uszkodzony G2/G62 , po wymianie brak różnic w odczytach. Problemy z odpalaniem rozwiązane do zamknięcia
  2. witam , Silnik 1.8t Bfb silnik rozgrzany , na wskazówce temp płynu chłodzącego 90oC , w vag'u i odczytach licznika grupa 003 104oC natomiast w odczytach silnika grupa 001 47oC czy to normalny odczyt ? Dodatkowo czasem wyskakuje błąd czujnika 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83) , występuje problem z odpalaniem silnika - trzeba dłużej kręcić Pytanie odnośnie odczytu temp przez komputer silnika w grupie 001 , z którego czujnika jest ? Tego podwójnego za głowicą czy G83 na dole chłodnicy ? pozdrawiam
  3. imr_pl

    Jaki olej do 1.8 T

    3 zezony - LM 5W40 LHT - dolewka ok 1 - 1,5 l między wymianami teraz Motul x-cess 5W40 zalany koniec lipca - brak ubytku na bagnecie robię ok 10tys rocznie głównie miasto
  4. do zamknięcia - źle ustawiona zbieżność i ciśnienie w kołach - 1.9 lewe 2.3 prawe , zrobione w innym zakładzie
  5. załączam protokół z pomiarów : https://photos.app.goo.gl/P89jNquSm76BjAVFA
  6. witam , jak w temacie , zmieniona lewa strona , był oryginał zamontowany RTS - górne , prosty , banan , wymienione końcówki drążków i drążki równiez RTS. Auto po geometrii i zbieżności - żeby jechać prosto trzeba kierownicą korygować w prawą stronę - ucieka w lewo Pojechałem na ponowną geometrię - ta sama stacja , stwierdzili że nie da się prawidłowo ustawić - lewe koło jest przesunięte do tyłu względem osi. Do wymiany wahaczy/drążków/końcówek problemów nie było Gdzie może tkwić problem? Za krótki banan.... ?
  7. dziś na lewą stronę zamontowany RTS , końcówki drążki , siedział oryginał , rozleciał się przy 310 tys (sworznie w jednym górnym , guma banan , łącznik stabilizatora ) , prawa strona zrobiona 2 lata temu jakieś 25tys wstecz na LMO - bez zarzutu
  8. mam 5W40 LM SHT , 0W40 jakiej firmy ?
  9. akumulator nie ma żadnego wpływu - kilka dni ciszy , dziś spadła temperatura i znowu się odezwał
  10. jeśli chcesz działać zapobiegawczo - zrób wątek ze swoich wypowiedzi i umieść jako podpięty
  11. też jestem tego zdania , warto też zrzucić pokrywę zaworów i sprawdzić w jakim stanie są ślizgi napinacza
  12. Znam ten wątek , od początku , wiem że grzechotanie nie jest sygnałem do wymiany napinacza . Zaznaczam że nikogo nie namawiam do wymiany aku. Wymieniłem ze względu na to że ledwo kręcił. Handel koronkami zostawiam Tobie.
  13. dzięki Ci o wszechwiedzący. Nie napisałem - wymieniajcie akumulatory to jest moja rada , opisałem subiektywne odczucie. Nie musisz się rozwodzić jak nad gaciami teściowej
  14. temperatura przed z zmianą aku była podobna , grzechotanie porównałem poranek do poranka przed i po zmianie
×
×
  • Create New...