Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Korekty PB i LPG - logi dynamiczne.


Emejcz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jakiś czas temu zmieniłem wtryski z Valteków na Regi i póki co cały czas żałuję.

Reduktor to KME Silver, silnik AEB.

Zdecydowałem się sam to zamontować i ustawić i niby w żądanym zakresie (1750-2750 obrotów) mapy ładnie się pokrywają i nie wywala mi żadnych błędów ani VAG ani sterownik gazowy i auto nie szarpie.

Jednakże nie jestem pewien co do korekt, nie mogę jeszcze zrozumieć jak to w ogóle ustawić... Czy ktoś mógłby ocenić te obecne korekty?

Póki co mam wykonane takie logi http://vaglog.pl/log_191465.html

Logi podzieliłem na 4 części, robiłem na dwójce.

1 - LPG z butem w podłodze

2 - LPG z powolnym rozpędzaniem

3 - PB z butem

4 - PB z powolnym rozpędzaniem.

Nie są najlepsze, ale może coś widać? widzę ewidentnie, że na LPG korekty są raczej na plus a na PB idą na minus, co z tym zrobić i czy to może być przyczyna podwyższonego spalania?

Dziś sprawdzałem i spalił mi 2litry więcej jak na Valtekach - czyli wynik bardzo zły, a nie wchodziłem na wysokie obroty za często i jeździłem dziadkowo.

Edytowane przez Emejcz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...