Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Holowanie kempingu


Kogut-WP

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Nie znalazłem tematu na forum o holowanie kempingu, więc odważyłem się założyć nowy jako nowy user ;)

Obecnie jestem w trakcie zbierania informacji "który wybrać" :huh:

Zastanawiam się nad dwoma silnikami 1.8T oraz 2.0 (oba avanty). Auto ma służyć na co dzień, a w sezonie letnim do ciągnięcia kempingu (lekkiego) niewiadow N126N

Nie wiem który silnik byłby lepszy, i tu zwracam sie z prośbą abyście mi pomogli w wyborze.

Byłbym wdzięczny za pomocne wypowiedzi (za i przeciw), a może jest Tu jakiś "karawingowiec" ???

Z góry dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedz, tylko zastanawiam się czy turbo do holowania kempingu (co prawda lekkiego ale te opory powietrza) to dobra rzecz?

No i którą 1.8t?? poza 13KM to czym one się różnią ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

150konna wersje maja moje ziomki.nalatane ponad 350kkm i zadnej powaznej awarii.holowanie kempingu,czy przyczepki nie ma znaczenia.obciazenie to obciazenie.wiaze sie z tym wieksze spalanie i wieksze zlozycie wszystkich podzespolow auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj po pierwsze nie piszesz w co Ty celujesz??

Silnik 1.8 T ma za sobą parę latek tj od 95 az do dziś...

Tak jak kolego wyżej pisał stare 1.8T jest nie do zarypania.

Wyobraź sobie że ten motor potrafi po dobrych modach wytrzymać spokojnie 300KM i NIC nie dzieje się z nim.

Tutaj masz odpowiedź czy wytrzyma sporadyczne podpięcie kempingu...

Nikt Ci nie powie ze wexmiesz 1.8T/2.0/3.0 itd i nic się nie stanie bo to zależy od stanu auta.

Poczytaj trochę sobie o obu silnikach i będziesz wiedział sco i jak zwłaszcza o 2.0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że wszystko przemawia za 1,8 T, tym bardziej, że ma więcej Nm i to od samego dołu więc lepiej mu pójdzie z obciążeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może faktycznie nie dopisałem istotnych informacji, jestem zainteresowanym a4 b6 avant (diesel odpada)

Czytałem dość sporo, o tych silnikach ale opinii jest tyle co pytań i dlatego określiłem do czego będzie mi służyło auto ;)

Dużo osób narzeka na 2.0 bo bierze olej, obawiam się, że jak bym holował kemping i zużycie mogło by się znacznie zwiększyć, co mogło by przyspieszyć remont.

1.8T są dwa silniki i nie za bardzo wiem, który byłby bardziej odpowiedni.

Sądziłem, że znajdę tutaj więcej informacji które pomogą mi w wyborze, a najlepiej jak by się udało znaleźć osoby które holują większe/cięższe przyczepy.

Ale najwidoczniej :) na forum tuningowym nikt się nie przyzna oficjalnie, że jest zawalidrogą :D

Edytowane przez Kogut-WP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o przyznawanie się.

Chodzi o to ze do takich zadań ropniak nadaje sie najlepiej ze wzglegu na nm jakie generuje od dołu.

No ale jak benzyna to 1.8T szukaj 163konnej wersji bez Q jeżeli czesto bedziesz zawalał drogę jak tak jak piszesz ze sporadycznie to możesz szukać nawet z Q.

Wszystkie silniki 1.8T w małyszu znoszą dobrze podltenek gazu także to też ważna infrmacja.

Nie rozumiem przecież napisałem czarno na białym że 1.8T znosi lajtowo 300KM to i od czasu do czasu bez szaleństw można coś pociągnąć,nie zaszkodzi mu to i jestem pewny ze da rady jak będziesz odpowiednio jechał. :wink:

Jak chcesz szczegółów to wal do źródła tj jakiegoś forum laweciaży itp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad.1

A mógłbyś bardziej rozwinąć temat dlaczego bez quattro ? bo powiem szczerze, że taki właśnie chciałem :mellow:

Ogona za sobą nie będę ciągał non stop, tylko w sezonie i to raczej z punktu A do B a potem turysta ;)

Kolejną bolączką moją to jest skrzynia, automat/manual. Do ciągania polecają raczej automat, lecz ja w większości i tak będę pomykał bez ogona, w dodatku jestem zwolennikiem manuala najlepiej 6 biegowego :wink:

Jestem na 3 forach zawalidróg, ale trudno znaleźć tam a4 b6. I dlatego postanowiłem spróbować Tutaj :hi:

ad.2

Wiem że TDI jest najbardziej polecane, ale biorąc pod uwagę sezonowe wykorzystanie walorów TDI, pozostaje przy LPG

Może uda mi się wywołać ich do tablicy :grin:

Edytowane przez Kogut-WP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo Q i taka przczepa to już ciężko bedzie ale nie popadaj w paranoje,kiedy będziesz jeździł sporadycznie z ogonem to nic takiego sie nie stania.

To szukaj info o starszych B5,passatów i wszystkiego co nosiło dawce tj 1.8T.

Szukaj w manualu skoro nie lubisz awtomata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...