Tyrath Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) Cześć, proszę o ocenę logów.Trubina mi przeładowywała, przegoniłem ją, trochę odpuściło ale nadal jest kicha z mocą.Typuję przepływkę, n75 lub nadal zawalone turbo, jednak moja wiedza nadal kuleje i nie chcę lecieć w ciemno. http://vaglog.pl/log_192474.htmlhttp://vaglog.pl/log_192475.html http://vaglog.pl/log_192476.html http://vaglog.pl/log_192477.html http://vaglog.pl/log_192478.html http://vaglog.pl/log_192479.html http://vaglog.pl/log_192480.html http://vaglog.pl/log_192481.html Tutaj jeszcze auto scan: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 012 AH Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2827 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 No fault code found. Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 AB Component: ABS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004281 Shop #: BB 24548 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 820 043 P Component: A4 KLIMAAUTOMAT D56 Coding: 00043 Shop #: WSC 06325 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 920 930 Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D10 Coding: 00040 Shop #: WSC 00000 Ident.-Nr. Wegfahrs.:AUZ5Z0X8294249 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 B Component: ZV-Pumpe, Funk D12 Coding: 12865 Shop #: WSC 06325 4 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 00991 - Interior Lights 28-00 - Short to B+ 00955 - Key 1 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 00956 - Key 2 09-00 - Adaptation Limit Surpassed Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 035 195 Component: Radio D00 Coding: 00015 Shop #: WSC 06325 No fault code found. End ------------------------------------------------------- Będę wdzięczny za ocenę logów i określenie powodu braku mocy.P.S. Logi bardzo okrojone, bo robiłem je na szybko z tatą (ma kabel) podczas wizytu u rodziców w czasie kiedy mama nalewała rosół ale mam nadzieję, że będzie to wystarczające minimum Edytowane 9 Listopada 2014 przez Tyrath
ciahciah Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 do puki nie ogarniesz turbiny przepływki nie dotykaj, filtr powietrza i siateczki w przepływce możesz przemyć, wypalić kolektor ssący i wyskrobać wloty w głowicy
Tyrath Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Opublikowano 9 Listopada 2014 Czyli wygląda to na turbinę? Miałem cichą nadzieję, że wymienię przewody podciśnienia i wyczyszczę zawór n75 i będzie hulało Czy po logach jest ktoś w stanie powiedzieć czy sam zawór n75 działa poprawnie? Bo nie chcę go niepotrzebnie rozbierać
ciahciah Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 mając na myśli turbo miałem na myśli sterowanie turbiny w pierwszej kolejności, bo mniej roboty jest z ogarnieniem tego niż z wyjmowaniem i czyszczeniem turbiny wymiana przewodów podciśnienia wskazana, odepnij n18 i pozatykaj śrubkami wężyki, w miejsce n75 wstaw n18 i zrób loga 011d tylko od 1000obr do 4000obr to ci powiem czy n75 działa prawidłowo i n18, zrób też 011d z samym n75 w miejscu n75, lepszy sposób to wakuometr i spr wszystkiego po kolei, a nie cudowanie i w ciemno wymienianie czegoś aż się trafi w nie domagający element, logi zrób jak należy
Tyrath Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Opublikowano 10 Listopada 2014 Dzisiaj sprawdzona grucha na wakuometrze i pompce. Przycina sie przy opadaniu w dół. Raczej geometria?
tomasz102 Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 (edytowane) Albo zardzewiała grucha Stawiałbym bardziej na geometrię Edytowane 11 Listopada 2014 przez tomasz102
wachu01 Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 mam w AJM bardzo podobnie, z tym, ze do 4.5k obrotow nie jestem w stanie dojsc, 160km/h to maks predkosc auta. Podobne oscylacje, przeregulowanie, niedoregulowanie, oscylacjami dochodzi do zadanego. Sprawdzone wszystko, sztanga chodzi w pelnym zakresie bez problemow, podcisnienia prawidlowe przy pelnym wyhyleniu sztangi, czy tez odwrotnie, pelne wyhylenie sztangi dla wlasciwego podcisnienia podanego na gruche, na wakuometrze sprawdzone podcisnienia na magistrali (przy zaworze do serwo) oraz za zaworem sterowania turbina i wszystko ok ... tylko nie dziala.... link do mojego watku: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/295209-przeladowanie-turbiny/ i cos brak sugesti ciekawi mnie rozwiazanie...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się