nike166 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) Cześć, Poruszałem tutaj już raz temat mojego przodu, który strasznie wysoko siedzi. Mam zawieszenie 1ba, przód jest bardzo wysoko, porównałem kolorystykę kropek na sprężynach z innym b5 1ba 1.6 i dokładnie te same kolory kropek, a siedzi dużo niżej, kolory na sprężynie to jedna różowa i dwie pomarańczowe. Czy możliwe, żeby amortyzatory były złe ? Na dołkach przód dość mocno podskakuję i wiem, że na pewno tak nie powinno być... Dla przypomnienia, tak stoi wysoko : Edytowane 9 Listopada 2014 przez nike166
jacek70 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Masz amory do wymiany bo nie trzymają.
nike166 Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Opublikowano 9 Listopada 2014 Możesz rozwinąć? Jak to nie "trzymają" ?
tomaszstn Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Jakby nie trzymały to by opadł, sprawdź te kropki bo wg Etki powinieneś mieć 1 kropka fioletowa i dwie brązowe, chyba że źle określiłeś kolory Rozważ może kupno gwintu, wtedy ustawisz sobie jak chcesz
jacek70 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Są wylane, lub uciekł gaz. Sprawdź zużycie amorów na przeglądzie.
nike166 Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Opublikowano 10 Listopada 2014 sprawdzalem i wyszło po 80%... zresztą jak próbuje nim bujac naciskając ma maskę to bardzo sztywny jest także wylane amortyzatory raczej odpadają ? co do kropek to fipletowa i dwie brązowe
jacek70 Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 To już sam nie wiem. W pierwszym poście piszesz że bujają a w szóstym że jest sztywny.
nike166 Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Opublikowano 10 Listopada 2014 chodziło mi o to, że jest twardo z przodu i przy dolach czuć jakby koła aż sie unosily , może wsadzone są amorki przystosowane do większego silnika, czy to bez różnicy ??
tomaszstn Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Amorki są te same, wiem że przy tym silniku jest problem z poprawnym ustawieniem, dużo osób narzeka że przód stoi wyżej. Jeszcze przychodzi mi do głowy że amorki się zablokowały i dlatego może Ci podskakiwać przód. Bez rozebrania wszystkiego to chyba jak wróżenie z fusów. Jakbyś miał je w ręku to wtedy byś je sprawdził dokładnie. Sprężyny zgadzają się z tym co pisze w Etce. To co mogę Ci doradzić na szybko to albo gwint, tak jak pisałem wcześniej, albo obniżone sprężyny pod Twoją klasę wagową, może wtedy się wyrówna ale w 100% pewności nie ma.
nike166 Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Opublikowano 10 Listopada 2014 Będę chciał wsadzić tu eibacha pro kit -30mm także chyba nie będę tego ruszał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się