Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Uszkodzona poduszka silnika potrzebuję waszej opinii.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Od kilku dni zaczęły gorzej wchodzić biegi, po zdjęciu osłony silnika widać czarny płyn który wypłynął z lewej poduszki silnika(ta od strony kierowcy).

Poduszka wiadomo do wymiany i mam pytanie jakie macie doświadczenie w temacie jakiej firmy poduszkę wybrać?

Czy chaczenie biegów jest wynikiem uszkodzonej poduszki?

z góry dziękuję za pomoc

Opublikowano (edytowane)

Poduchy tylko ori. Koszt nie mały ale trochę na tym pojeździsz. Sam będę wymieniał na wiosnę i po zasięgnięciu paru opinii nie warto się pakować w zamienniki.

Tu jest obszerny temat http://a4-klub.pl/index.php?/topic/62132-b6-avf-poduszka-silnika-gum-elektryczna-str-3-nowe-pytanie/

Sprawdź jeszcze poduchę na skrzyni.

Edytowane przez afroo.
Opublikowano

Poduszka skrzyni wymieniona na lamforder-a rok temu przy okazji wymiany sprzęgła. Pod silnik mechanik poleca febi bo podobno lamforder nie jest do zdobycia i mówi że jak wymieniać to obie.

Opublikowano (edytowane)

Zrobisz jak zechcesz ale najpierw poczytaj wnikliwie wątek, który podałem, szczególnie od 11 strony. Masz tam info o Febi i ciężko wchodzących biegach i każdy poleca tylko ori.

Numery poduch podadzą Ci w ASO po vinie, a nieco taniej kupisz oryginały na getem.pl - w moim przypadku ASO 490zł a getem 417zł z przesyłką

Edytowane przez afroo.
Opublikowano (edytowane)

Rozmawiałem też z mechanikiem który pracuje w aso ale ma też warsztat przy domu. Za oryginał powiedział 500zł + 60zł wymiana. Jak się zapytałem o jakiś dobry zamiennik to powiedział że zamiennik olejowo gumowy to cena podobna do oryginału a wszystkie tańsze są jedynie gumowe i źle tłumią drgania. Czy to prawda?

W wątku podanym wyżej trafiłem na info że ktoś wstawił FEBI i że wszystkie objawy uszkodzonej poduszki ustąpiły.

Czy ktoś może podać mi jaki jest pewny numer/ry lewej poduszki dla silnika 1.8t BFB A4B6 2002. W sieci znajduje sprzeczne informacje.

Dziękuję

Edytowane przez radko123
Opublikowano

Witam!!!

Nie zakładaj zadnych Febi, zrobiłem ten bład bo chciałem zaoszczędzic i musze wymieniac jeszcze raz. Co do drgań to na FEBI jest gorzej. Po 10tys zaczęło sie od nowa, a w tej chwili po 17tys ty juz praktycznie nie da sie na tym jezdzic. Febi to koszt około 450zł za 2 szt juz nie pamietam dokładnie, a ori w aso około 700zł w ASO. Pod skrzynie mozna załozyc lamfordera bo jest do kupienia bez "łapy" a w ASO tylko w komplecie , ale ceny dokładnej nie znam.

pozdrawiam

Opublikowano

ja kupiłem używke za grosze i jeździ juz hohoh ;) wiem wiem kupowanie kota w worku ;) ale jak sie wytłucze wsadze zaś używke ;) niż wywalić 700zl :OOOOOOO

Opublikowano

Kwestia znalezienia używki w momencie, kiedy Twoja padła i musisz wymienić. O ile jest to prawdopodobne w przypadku popularnych silników, gdzie części jest znacznie więcej, to już przykładowo w moim przypadku dostępność używanych poduch do BWE jest równa zeru. Mówię o rynku używanych części w PL.

Opublikowano

mój kolega przed chwilą zaproponował mi cenę 132 zł za febi... czyli mówicie, żeby sobie darować? no różnica jest spora w cenie.

Opublikowano

Olej Febi - kupuj ori. Jeśli aso za drogie to bierz z getem.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...