seba1-9 Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 Witam wszystkich forumowiczów.Mam problem z cisnieniem oleju a własciwie jego brakiem,moze ktos pomoże mi bo nie bardzo wiem co by tu dalej zrobic.Moje auto to b7 2.0 TFSI z 2005r. Dochodzi z niego klekot silnika po rozgrzaniu,również po rozgrzaniu zapala się kontrolka z brzeczkiem PRESURE OIL.Czytając wczesniejsze posty miedzy innymi o klekocie postanowiłem zajrzeć do srodka gdzie znajdują się te trzy pierscienie aby je wymienić bo w sumie te posty zamykały temat.Przed samą wymianą u mechanika mierzyłem ciśnienie na rozgrzanym było przy 2 tyś 2 bary ,ale jak spadły obroty na wolnych to jest 0.Po wymianie piercieni rezultatu to nie przyniosło ale zauważyłem,że popychacz jest w tragicznym stanie,a mianowicie na tyle starty,że spręzynka opierała się o krzywkę co ją wytarła a samo,zabezpieczenie (taka jakby podkładka)jest lekko przeszlifowana.Dorażnie mechanik dorobił mi z innego auta popychacz i wydłuzył o strate spiłowanego poprzedniego i auto chodzi bo muszę zamówic ten zestaw naprawczy(tzn. popychacz,sprężynka zabezpieczenie) o ile takie cos występuje.Mechanior proponował też zrzucenie miski,bo woli się upewnić,że nic w niej nie ma ale moje pytanie jest takie:czy mozna ją zdjąć bez problemu czy trzeba np.naruszać ławe? i czy ta krzywka jest razem z wałkiem,czy jest do kupienia i założenia osobno? Bardzo proszę o poradę moze ktos przerabial już ten temat bo przeglądajac forum nic takiego nie znalazłem.Z góry dziekuje za pomoc.Silnik BGB
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się